Moderator: Moderafo's
André schreef:Die 'omgeving' leest dezelfde bladen?MissF schreef:Ach, als je de bladen leest wel ja.
En als ik in mijn omgeving navraag doet ook ja.
Lalage schreef:Als je aan de pil bent gaat je libido ook omlaag, althans ik lees soms op andere fora van vrouwen die met de pil stoppen en dan ineens veel meer zin hebben. Maar mannen hebben toch ook niet altijd zin. Het kan wel zo zijn dat het lijkt of vrouwen minder zin hebben, omdat mannen geprikkeld worden door wat ze zien en vrouwen door aanrakingen. Dus stel je voor: het is avond en mannetje ziet z'n vrouwtje en denkt hmmm lekker. Dan moet hij dus wel eerst de vrouw een knuffel geven voor ze gaat denken: hmm lekker. Zoiets misschien?
Lalage schreef:Als je aan de pil bent gaat je libido ook omlaag, althans ik lees soms op andere fora van vrouwen die met de pil stoppen en dan ineens veel meer zin hebben. Maar mannen hebben toch ook niet altijd zin. Het kan wel zo zijn dat het lijkt of vrouwen minder zin hebben, omdat mannen geprikkeld worden door wat ze zien en vrouwen door aanrakingen. Dus stel je voor: het is avond en mannetje ziet z'n vrouwtje en denkt hmmm lekker. Dan moet hij dus wel eerst de vrouw een knuffel geven voor ze gaat denken: hmm lekker. Zoiets misschien?
MissF schreef:Ach, als je de bladen leest wel ja.
Zeker na vier jaar huwelijk ofzo. Het IS toch gewoon zo dat vrouwen minder zin hebben? Volgens mij is dat wel aangetoond. Ik ben net getrouwd, dus ik mag er nog niet over meepratenMaar als ik eens om me heen kijk ik het volgens mij echt wel goed om niet altijd nee te zeggen, of te vaak nee te zeggen.
haha hier ook nietjamillah schreef:Lalage schreef:Als je aan de pil bent gaat je libido ook omlaag, althans ik lees soms op andere fora van vrouwen die met de pil stoppen en dan ineens veel meer zin hebben. Maar mannen hebben toch ook niet altijd zin. Het kan wel zo zijn dat het lijkt of vrouwen minder zin hebben, omdat mannen geprikkeld worden door wat ze zien en vrouwen door aanrakingen. Dus stel je voor: het is avond en mannetje ziet z'n vrouwtje en denkt hmmm lekker. Dan moet hij dus wel eerst de vrouw een knuffel geven voor ze gaat denken: hmm lekker. Zoiets misschien?
en ik ben nieteens aan de pil. Bij mij werkt het 'zullen we even' in elk geval niet.
Galateia schreef:MissF schreef:Ach, als je de bladen leest wel ja.
Zeker na vier jaar huwelijk ofzo. Het IS toch gewoon zo dat vrouwen minder zin hebben? Volgens mij is dat wel aangetoond. Ik ben net getrouwd, dus ik mag er nog niet over meepratenMaar als ik eens om me heen kijk ik het volgens mij echt wel goed om niet altijd nee te zeggen, of te vaak nee te zeggen.
Vreemd eigenlijk dat de 'zin' afneemt bij veel vrouwen en/of stellen! Wij zijn nu bijna 7 jaar getrouwd, maar om eerlijk te zijn is het in dat opzicht alleen maar leuker en beter geworden. En een verplichting waar ik dan maar zo nu en dan aan toegeef - dat is het al helemaal niet! Misschien dat mijn man als man zijnde inderdaad op de meest rare momenten zin heeft en ik dat dan iets minder kan waarderen... maar er zijn zat momenten waarop ik hem gewoon overval![]()
En wat is er nou voor leuks aan voor de man, wanneer de vrouw er omwille van de lieve vrede maar aan toegeeft... ?!
Ik weet wel dat toen ik nog aan de pil was (nu niet meer, want dat werkte toch niet omdat ik er darmproblemen van kreeg en hij dus onbetrouwbaar was) ik minder zin had. Maar dat had er ook mee te maken, dat mijn lijf nogal vreemd reageerde op die hormonen en ik vaak ziekig was daardoor (met buikkrampen, pijnlijke borsten, etc. gaat de zin snel weg). Dus bij mij maakte de pil best wel veel verschil!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten