Moderator: Moderafo's
*|Scatie schreef:Wij hebben beiden een rekening, van mijn man z'n rekening gaan onze vaste lasten af en van mijn rekening nog een paar. Van mijn loon pin ik maandelijks wat geld voor de boodschappen. Wat is extra bijverdien gaat op aan benzine. Wat ik tekort daaraan kom, gaat van boodschappen geld af. Dus onze boodschappen worden er vaak op afgestemd van hoeveel geld we hebben.
Dus daarom leek het mij wel handig om wat voorraad maandelijks aan te leggen zodat ik wat minder vaak in de knoei kom. Maar goed tot nu toe komt er elke keer wel een oplossing.
in het kader van: 'aan het einde van mijn salaris houd ik altijd een stuk maand over.. '?
Haai schreef:in het kader van: 'aan het einde van mijn salaris houd ik altijd een stuk maand over.. '?
Ik moet daar weleens om lachen als ik hier in de supermarkt kom; het is altijd precies te merken wanneer de meeste mensen hun salaris krijgen. Dan zie je ineens winkelwagens vol voorbij komen, en aan het einde van de maand staan ze met een halfje brood en een pak melk bij de kassa in de portemonnee te graven naar de laatste centen...
rosalie83 schreef:Haai schreef:in het kader van: 'aan het einde van mijn salaris houd ik altijd een stuk maand over.. '?
Ik moet daar weleens om lachen als ik hier in de supermarkt kom; het is altijd precies te merken wanneer de meeste mensen hun salaris krijgen. Dan zie je ineens winkelwagens vol voorbij komen, en aan het einde van de maand staan ze met een halfje brood en een pak melk bij de kassa in de portemonnee te graven naar de laatste centen...
Dat vind ik eigenlijk een beetje dom gedrag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten