Zijn er hier mensen die ervaring hebben met katoenen/terry luiers? Zoja, wat vonden jullie ervan?
Waarom hebben jullie gekozen voor de luier die jullie nu gebruiken en waar letten jullie op bij het kopen van luiers?
Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik ben helemaaaal niet voor kringetje zitten op 2 of 3 jarige leeftijd.
De leeftijdsgrens voor schoolgaan ligt niet voor niets op 5.
Een kind moet zich gewoon kunnen ontwikkelen. Ik vind het echt wel eens jammer van Nederland, dat daar steeds minder rekening mee wordt gehouden. Een kind van 3 kan helemaal niet stil in een kringetje zitten. Dat hoort nog niet te kunnen. Een kind van 4 moet het net een heel klein beetje gaan leren.
En tuurlijk zijn er kinderen die het heerlijk vinden om naar een peuterspeelzaal te gaan, maar laat het dan ook spelen zijn, vind ik. Maargoed, misschien denk ik er anders over als ik een kind met een erg sterke wil heb, die soms vervelend kan zijn, dan ben ik blij dat het daar tenminste leert stilzitten
paprikameisje2 schreef:pffff. memmem.....
k heb geen voorgevormde! ik ehb gewonen gekocht via internet.. k heb er een stuk of 20 voor 5 euro! die vrouw heeft ze nooit gebruikt en zaten nog gewoon in et plastic!
k moet alleen nu nog van die plastic broeken kopen.. waar kan je die vinden?
me moeder spoelde eerst altijd de poepluiers uit in de wc... zo vashouden en ondertussen doortrekken! en dan uitwringen en dan in een emmer water! Ze deed ze altijd wel in de kookwas... We zien et wel wat et ons allemaal zal brengen! eerst moet alles nog goed gaan voordat we ze kunnen gebruiken!
Memmem schreef:En leren samen spelen kunnen ze toch nog niet, moeten ze echt wel 4 jaar voor zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten