rosalie83 schreef:En zolang er geen schimmel op smeerkaas zit, kan je het ook nog eten.
Dan is het schimmelkaas, toch?

Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Als een ei niet meer goed is, ruik je het wel
En zolang er geen schimmel op smeerkaas zit, kan je het ook nog eten.
MissF schreef:En aan de buitenkant van een ei ruik je niks. Dus als je een ei door het beslag mikt, dan heb je dus pech. En volgens mij zijn rotte eieren erg slecht. Net als rauwe eieren.
pol schreef:rosalie83 schreef:Als een ei niet meer goed is, ruik je het wel
Maaaaaar , ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag hoe lang vleeswaren en salades goed blijven na opening?
MissF schreef:rosalie83 schreef:Als een ei niet meer goed is, ruik je het wel
Nou, mn man had een hap genomen, maar het was echt vies zei ie. Ik begin er niet aan!
En aan de buitenkant van een ei ruik je niks. Dus als je een ei door het beslag mikt, dan heb je dus pech. En volgens mij zijn rotte eieren erg slecht. Net als rauwe eieren.
Lalage schreef:MissF schreef:rosalie83 schreef:Als een ei niet meer goed is, ruik je het wel
Nou, mn man had een hap genomen, maar het was echt vies zei ie. Ik begin er niet aan!
En aan de buitenkant van een ei ruik je niks. Dus als je een ei door het beslag mikt, dan heb je dus pech. En volgens mij zijn rotte eieren erg slecht. Net als rauwe eieren.
Als je twijfelt kan je het ei eerst breken in een kommetje en dan pas door het beslag gooien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten