De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 05 jan 2008 20:21

Lieve foto's van Thomasje!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 jan 2008 22:37

Gisteravond heeft ze weer alles uitgespuugd...
Nog steeds aan de diarree, velletje van haar handje kon ik pakken en bleef net zo staan (eventjes) was dus wel al aan het uitdrogen...maarja dokter zegt als ze geen koorts heeft blablabla
Maar heb nu ors bij de apotheek gehaald dus dat houdt het wel een beetje op pijl hoop ik :shock:
Poepluiers vandaag aantal 4 en de dagen hier voor wel 12 gaat dus wel de goede kant op :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 06 jan 2008 00:25

Kijk maar uit hoor Liefje met dat uitdrogen van Danique, het kan zo snel gaan met die kleintjes.

En Leej, wat schrikken van je zusje zeg. Hebben ze haar met medicijnen erboven op gekregen? Arme kind, wat zal ze het benauwd hebben gehad.

Caroline hier blijft nog steeds erg huilerig, zelfs haar vader heeft het eindelijk door. Ze wil alleen maar aan mij hangen en op de arm. Vanmorgen was ze een kwartier uit bed, ik heb ze weer terug gezet in haar bed en weggelopen. Bekijk het maar, heb wel wat anders te doen dan steeds met haar op de arm. 't Is gewoon heel lastig maar wat zou ik eraan kunnen doen???

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jan 2008 13:13

Ondanks dat ze veel huilt, toch gewoon even weglopen denk ik. Volgens mij is dat wel het beste. Ze is ziek, dat begrijp ik heel goed, maar ze kunnen gewoon niet alle aandacht vragen! Ze moet (leren) begrijpen dat je ook nog andere werkzaamheden hebt en andere personen die aandacht vragen! Of ben ik te hard? :oops:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 jan 2008 14:35

Beterschap met alle zieken! Hoe ist nou met Danique? hoop dat ze snel opknapt, Leej en je zusje schrikken zeg.
kheb een tijdje gemist en veel te lezen, dus hoop niet dat ik iemand over sla...

Leuke foto's ook! vooral die laatste van Thomas, helemaal geweldig, die blik in zijn ogen.

Iedereen bedankt voor de felicitaties voor Christiaan zijn verjaardag, het was echt feest, kzal tzt nog wen een fotootje ervan plaatsen. Van ons heeft hij een garage gekregen en hij vind het echt super leuk om daar met autootjes mee te spelen.
Van de week zijn ze samen naar de kapper geweest, Christiaan maakt er echt een heel erg drama van en breekt daar dan echt de tent af, misschien iemand tips??

Simon rolt nog steeds niet om, wel tot op zijn zij, maar niet verder (nou vind hij het ook niet echt prettig om op zijn buik te liggen, misschien dat dat scheelt), maar Christiaan rolde met 9 weken al op zijn buik. Iemand enog idee wat normaal is wanneer ze kunnen omrollen?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 06 jan 2008 15:09

Thomas rolde met 5 1/2 maand pas om. Ik vond het best laat en dacht dat het mss te maken heeft met dat hij vier weken te vroeg geboren is en daarom zijn ontwikkeling een paar weken achterloopt. Maar van mijn omgeving hoor ik dat het wel aardig gemiddeld is.

liefje schreef:Danique kruipt alleen uiteruit maar nog niet ver

Thomas wel?
Beterschap met hem

Thomas draait nu alleen rondjes om zijn as en als iets niet in zijn bereik ligt, dan rolt hij er naar toe. 8) Hoezo vindingrijk :mrgreen:

@rosekapje, heeft simon al zijn haar nog of valt het uit?

@TJ, hoeveel tandjes heeft matteo inmiddels?

@Liefje, beterschap met Danique.... :(
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 jan 2008 15:11

Simon heeft zijn haartjes nog en is dus gekapt van de week 8) kzal eens kijken voor een foto.
hij is nu 5 maanden oud, gaat wel tot op zijn zij, maar nog niet verder.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 06 jan 2008 15:14

Als hij er een hekel aan heeft om op zijn buik te liggen, kan het nog wel eens helpen om bijv balspelletjes te doen en dat jij of een ander ook op z'n buik op de grond ligt.
Verder zou ik me er niet al te druk om maken. Van de ene op de andere dag heeft ie het opeens door.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 19:11

bloempie21 schreef:
@TJ, hoeveel tandjes heeft matteo inmiddels?

matteo heeft inmiddels 8 tandjes!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 19:17

ik ben nu met matteo aan het oefenen om in zn eigen bedje te slapen.. matteo heeft eigenlijk nog nooit in zn eigen bedje geslapen.. hij slaapt nog lekker bij ons op de kamer.. maar dat kan niet lang meer...dus we zijn nu overdag aan het oefenen... ook zijn we hem nu aan het uitbakeren.... veel veranderingen dus ineens... ben benieuwd hoe hij daar op reageert...

Matteo krijgt ook nog zantac... heb al eens geprobeert af te bouwen... maar dat lukt nog niet...

het is ook zo leuk dat Milan en Matteo nu steeds meer contact hebben met elkaar... zo leuk zoals ze met elkaar omgaan...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 19:18

liefje schreef:Gisteravond heeft ze weer alles uitgespuugd...
Nog steeds aan de diarree, velletje van haar handje kon ik pakken en bleef net zo staan (eventjes) was dus wel al aan het uitdrogen...maarja dokter zegt als ze geen koorts heeft blablabla
Maar heb nu ors bij de apotheek gehaald dus dat houdt het wel een beetje op pijl hoop ik :shock:
Poepluiers vandaag aantal 4 en de dagen hier voor wel 12 gaat dus wel de goede kant op :)

hoe gaat het nu met danique?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 19:25

rosekapje schreef:Iemand enog idee wat normaal is wanneer ze kunnen omrollen?

ik weet niet wat precies normaal is.. maar wat mij verbaasde was dat toen 2 weken geleden mn schoonvader op visite kwam en hij zag dat matteo ineens op zn buik lag, hij verbaast was dat matteo dat al kon... ik dacht dat dat wel normaal was dat hij dat kon... (hij deed het toen al ong een maand)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 jan 2008 19:40

trijntjejohanna schreef:
rosekapje schreef:Iemand enog idee wat normaal is wanneer ze kunnen omrollen?

ik weet niet wat precies normaal is.. maar wat mij verbaasde was dat toen 2 weken geleden mn schoonvader op visite kwam en hij zag dat matteo ineens op zn buik lag, hij verbaast was dat matteo dat al kon... ik dacht dat dat wel normaal was dat hij dat kon... (hij deed het toen al ong een maand)

oke, hier was christiaan erg snel met omrollen, dus dan ga je er vanuit dat Simon ook wel redelijk vlot zou zijn, maar tot nu toe valt dat in dat geval dan een 'beetje tegen'.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:17

Het gaat een stukje beter met Danique, ze slaapt bijna dag en nacht, is enorm afgevallen :x drinkt de flessen niet allemaal leeg, maar ze had vandaag wel EINDELIJK een drolletje :mrgreen: hebben we vijf dagen opgewacht :!: vanmiddag heeft ze aan een korstje brood zitten te knabbelen en dat is er gelukkig ingebleven, en een half potje warm eten zit er tot nu toe ook nog in, maar ze is zo magertjes deed haar vanmiddag in badje en schrok er best een beetje van, maar gelukkig heeft ze wat reserve want ze is al over de 10 kilo...hoop dat het de betere kant op gaat :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:24

trijntjejohanna schreef:ik ben nu met matteo aan het oefenen om in zn eigen bedje te slapen.. matteo heeft eigenlijk nog nooit in zn eigen bedje geslapen.. hij slaapt nog lekker bij ons op de kamer.. maar dat kan niet lang meer...dus we zijn nu overdag aan het oefenen... ook zijn we hem nu aan het uitbakeren.... veel veranderingen dus ineens... ben benieuwd hoe hij daar op reageert...

Danique slaapt ook nog steeds in haar wiegje bij ons op de kamer, overdag slaapt ze wel in haar grote bed, maar ze slaapt gelukkig overal, bij iedere visite stoppen we haar lekker in bed, hebben we vanaf het begin gedaan, en gelukkig heeft ze daar nog geen moeite mee.

Aan het uitbakeren zal Matteo zeker moeten wennen vooral met dit koude weer :mrgreen: hoorde pas ook van iemand die het deed en die legde in het begin van de nacht even een warme/lauwe kruik bij het kindje neer.
Ben benieuwd :roll:

Terug naar “Archief”