Moderator: Moderafo's
liefje schreef:Danique kruipt alleen uiteruit maar nog niet ver
Thomas wel?
Beterschap met hem
liefje schreef:Gisteravond heeft ze weer alles uitgespuugd...
Nog steeds aan de diarree, velletje van haar handje kon ik pakken en bleef net zo staan (eventjes) was dus wel al aan het uitdrogen...maarja dokter zegt als ze geen koorts heeft blablabla
Maar heb nu ors bij de apotheek gehaald dus dat houdt het wel een beetje op pijl hoop ik![]()
Poepluiers vandaag aantal 4 en de dagen hier voor wel 12 gaat dus wel de goede kant op
rosekapje schreef:Iemand enog idee wat normaal is wanneer ze kunnen omrollen?
trijntjejohanna schreef:rosekapje schreef:Iemand enog idee wat normaal is wanneer ze kunnen omrollen?
ik weet niet wat precies normaal is.. maar wat mij verbaasde was dat toen 2 weken geleden mn schoonvader op visite kwam en hij zag dat matteo ineens op zn buik lag, hij verbaast was dat matteo dat al kon... ik dacht dat dat wel normaal was dat hij dat kon... (hij deed het toen al ong een maand)
trijntjejohanna schreef:ik ben nu met matteo aan het oefenen om in zn eigen bedje te slapen.. matteo heeft eigenlijk nog nooit in zn eigen bedje geslapen.. hij slaapt nog lekker bij ons op de kamer.. maar dat kan niet lang meer...dus we zijn nu overdag aan het oefenen... ook zijn we hem nu aan het uitbakeren.... veel veranderingen dus ineens... ben benieuwd hoe hij daar op reageert...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten