André schreef:Als het gaat om dit topic probeer ik een lijn te vinden in de Bijbel waaruit blijkt dat het niet aannemelijk is dat in Gods schepping zulke relaties Zijn plan zijn.
Ik denk dat we allemaal die lijn van God proberen te zoeken. Alleen komen we kennelijk allemaal ergens anders uit.
Ik merk dat het moeilijk is voor velen van jullie om van mij aan te nemen dat mijn zoektocht niet was gericht op het vinden van toestemming van God middels Zijn Woord om een relatie met een man aan te gaan.
Ik zou er volle vrede mee hebben gehad als de Heere me duidelijk had gemaakt door Zijn Woord dat Hij van mij een volgen zónder relatie met een man verwacht. Ik wás en ben niet op zoek naar een maas in Gods wet om toch vooral maar mijn geaardheid handen en voeten te kunnen geven.
Het was en is een oprecht: Heere, wat wilt Gij dat ik doen zal. En ik ben ergens anders gebracht/uitgekomen, dan velen van jullie hier betogen. Dat is het enige dat ik duidelijk wil maken. En dat dat dus ook voor anderen zo kan zijn. Welk méns kan het zich dan permitteren om mij te vertellen dat dit fout is? Dat ik God verkeerd begrepen of geïnterpreteerd heb?
Juist omdát de bijbel zonder Gods Geest hier geen expliciet antwoord op geeft, denk ik dat je heel voorzichtig moet zijn om jouw bevindingen als norm op te leggen aan anderen. Dat geldt absoluut ook voor mij.