The Menace schreef:paprikameisje2 schreef:Joortje schreef: En tja, mijn ouders kunnen mijn studie niet voor me betalen, en m'n rijbewijs, dat moet ik ook zelf bekostigen. !
waarom ook niet!! ik werkte vanaf mijn dertiende op zaterdag... lekker bijbaantje.. later werd dat meer!!
ik vind het altijd zulke onzin dat ouders de complete opleiding betalen voor hun kinderen! hier idem met eht rijbewijs!! Vanaf mijn 18e waren alle kosten voor mjizelf!! en k heb nog flink kunnen sparen ook!! tis maar wat je allemaal met je geld doet!!
Onzin...? Hoezo? Omdat het anders gaat dan bij jou?
Natuurlijk is het niet erg als je je opleiding zelf moet betalen, maar dan is het nog geen 'onzin' wanneer ouders dit graag voor de kinderen willen betalen.
En waarom al die uitroeptekens? Het lijkt wel of je constant aan het schreeuwen bent.
Als je ouders het kunnen betalen, waarom zouden ze het niet doen dan? Als straks onze kinderen willen studeren en wij kunnen het gewoon goed opbrengen, waarom zouden we ze dan niet helpen. Als ze tenminste wel goed hun best doen, anders gaat de portemonnee wel dicht!