goofy1978 schreef:leclerc schreef:goofy1978 schreef:
Er is geen grijs schemergebied tussen bekeerd en onbekeerd, ben je wedergeboren in de vierschaar ben je gered.
Ben je dat niet ben je niet gered.
Er word hier vaak gevraagt heb je Jezus al als verlosser leren kennen.
Ik geloof in Jezus en dat het de Zooon van God is dus op jullie manier ben ik al lang gered.
Als iemand maar van Jezus heeft horen waaien is hij hier al zalig, maar judas ging wel met zn geloof dat Jezus de Christus was ter helle.
Als je alleen verstandelijk gelooft dat Jezus de Zoon van God is, heb je daar bitter weinig aan Goofy. Het gaat erom dat je weet dat hij ook voor jouw zonden is gestorven.
Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb en geef een antwoord op mijn vraag:
Heb je zelf een vierschaarervaring gehad en zo ja kun je daar dan meer over vertellen?
Bij jou is er dus wel een grijs schemergebied want Jezus droeg de toorn Gods tegen de zonde van het ganse menselijk geslacht.
wat niet betekend dat alle mensen zalig worden maar wel dat Hij voor alle mensen de mogelijkheid heeft verkregen.
ik geloof Jezus is de zoon van God en heeft alle zonden op zich genomen. dus wat is je punt dat ik niet zalig zou worden of dat judas niet zalig geworden is.
Al had ik 3 vierschaarervaringen gehad zou ik het hier niet vertellen. omdat men het toch niet zou geloven en gaan zeggen die had een psygose.
Hoezo zouden we dat denken? ALs ik lees wat je beschrijft en Bijbels onderbouwt namelijk dat je aangeklaagd wordt voor God door de satan en Jezus je vrijspreekt en de Geest je daarvan overtuigt, lijkt me dat iets wat in het leven van iedere gelovige plaas heeft. Dus waarom zouden we dat voor een psychose aanzien?