trijntjejohanna schreef:tobias mag milan overdag en als hij snachts gewoon even wakker wordt wel troosten.. maar tijdens zon bui dus niet...
vannacht helaas weer wakker geweest.. nu van 3-half 4!
Voordat milan in bad en op bed gaat, gaan we nog even wandelen! als milan tv kijkt, dan maar tot het avondeten, daarna niet meer...
ik kon het me goed voorstellen als hij zo deed als we een drukke dag achter de rug hadden... dan kon ik me voorstellen dat hij dat moet verwerken.. maar het gebeurt nu elke willekeurige dag.. ook als we een dag nik s bijzonders hebben gedaan!
Heeft hij geen pijn in zijn oren? Of is hij verkouden aan het worden? Krijgt hij kiezen? Kan allemaal, als hij het nu kon vertellen zou het makkelijk zijn. Maar er is een drankje wat je aan kinderen kunt geven die altijd alles heel erg aan het verwerken zijn s'nachts en daardoor vaak wakker worden en hard huilen.
Misschien is dat een idee?
Wij passen elke 2 maanden een weekend op de kinderen van onze dochter zodat zij weer even kunnen bijtanken. Wij genieten er van en zij dus ook. Het mooiste is dat ze bij haar altijd vroeg wakker zijn ( tussen 5 en half zes) en bij ons dus gewoon doorslapen tot 7 á 8 uur!
En ze daar altijd elke nacht wel een aantal keren komen, door te huilen e.d. en bij ons dus nooit.