De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 dec 2007 17:47

Leuke foto's vlinder! Wat heerlijk dat je zo dicht bij het park en het bos woont zeg!
Als Timo dan zo lang slaapt, kun je wel vaker een uitstapje plannen! :mrgreen:
Wij wonen ook in de buurt van een park en daar ga ik vaak met Thomas heen. Die heeft namelijk iets met bomen, vind ie helemaal geweldig! 8)
Helaas is er geen bos in de buurt. In mijn kindertijd kwam ik wel vaak in het bos, er waren er twee in de buurt, en daar heb ik leuke herinneringen aan. Ik vind het dus erg jammer dat dat hier niet is... :?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 21 dec 2007 18:25

Kan ik me goed voorstellen.
Het is echt heerlijk om er met de kinderen op uit te gaan.
Mijn man zag net de foto's en het eerste wat hij zei was: Morgen gaan we naar het bos! :mrgreen: :lol:

Het valt me inderdaad op dat als ik een stuk ben wezen fietsen met Timo of zoals vandaag naar het bos dat hij dan echt een tijd slaapt!
Best lekker want zo heb ik even mijn handen vrij om het huishouden te doen :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 dec 2007 18:51

Ze zijn weer leuk Vlinder!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 21 dec 2007 20:12

Dank je :-)

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 21 dec 2007 20:12

leuke foto's van het winterbos :o

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 dec 2007 21:22

Vlinder! Leuk die foto's joh:)
Heerlijk dat als je hem ff ergens mee naar toe neemt hij daarna lekker lang slaapt. En een leuke relatie met hem opgebouwd, en daarna alle tijd om je huishouden te doen:D
Heerlijkkk
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 dec 2007 21:22

Leuke foto's vlinder!!

Timon heeft vanavond nogal last van krampjes. Je zou op een gegeven moment bijna mee gaan huilen :cry: . Gelukkig is 'ie nu met speen wel even rustig.

Tja.. waar laat je nou je vingers als je zo'n speen in je mond hebt...
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Af en toe ben ik ook nog wel wakker hoor :mrgreen:
Afbeelding

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 dec 2007 21:35

Wat een heerlijk kereltje haai!
Geniet je nog lekker?
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 21 dec 2007 22:11

trijntjejohanna schreef:tobias mag milan overdag en als hij snachts gewoon even wakker wordt wel troosten.. maar tijdens zon bui dus niet... :| :|

vannacht helaas weer wakker geweest.. nu van 3-half 4!

Voordat milan in bad en op bed gaat, gaan we nog even wandelen! als milan tv kijkt, dan maar tot het avondeten, daarna niet meer...

ik kon het me goed voorstellen als hij zo deed als we een drukke dag achter de rug hadden... dan kon ik me voorstellen dat hij dat moet verwerken.. maar het gebeurt nu elke willekeurige dag.. ook als we een dag nik s bijzonders hebben gedaan!

Heeft hij geen pijn in zijn oren? Of is hij verkouden aan het worden? Krijgt hij kiezen? Kan allemaal, als hij het nu kon vertellen zou het makkelijk zijn. Maar er is een drankje wat je aan kinderen kunt geven die altijd alles heel erg aan het verwerken zijn s'nachts en daardoor vaak wakker worden en hard huilen.
Misschien is dat een idee?

Wij passen elke 2 maanden een weekend op de kinderen van onze dochter zodat zij weer even kunnen bijtanken. Wij genieten er van en zij dus ook. Het mooiste is dat ze bij haar altijd vroeg wakker zijn ( tussen 5 en half zes) en bij ons dus gewoon doorslapen tot 7 á 8 uur!
En ze daar altijd elke nacht wel een aantal keren komen, door te huilen e.d. en bij ons dus nooit.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 22 dec 2007 09:53

Timon is lief haai :-) :8> ( ik moet er steeds aan denken om een n achter zijn naam te zetten :wink: ( Timo, Timon :mrgreen: )

En die krampjes, ja dat wil wat, erg vervelend voor die kleintjes! :?
Gaat het al beter nu?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 dec 2007 11:49

Haai haai wat issie ie een lekker knulletje haai :shock: geniet er maar lekker van, wat is Danique dan toch al weer groot,
kan me al helemaal niet meer heugen dat ze ook zo klein was, is dat normaal of heb ik geheugenverlies :oops:
nouja weet wel dat ze met de geboorte gelukkig wat kleiner was, als dat ze nu is :mrgreen:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 22 dec 2007 19:01

Haha, dan heb ik ook last van geheugenverlies, want ik kan me ook echt niet meer voorstellen dat thomas zo klein is geweest, laat staan dat ie nóg kleiner was! :shock: :P
Heb je de kinderwagen trouwens al omgebouwd liefje?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 22 dec 2007 19:20

lieve foto's Haai. leuk kereltje!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 dec 2007 20:02

Ja bloempie ik heb het toen toch maar gelijk gedaan, ze past ook niet meer in de reiswieg en we wandelen veel, hebben ook een hond dus moet wel 8) en ze is nogal nieuwschierig dus kan ze mooi kijken, als ik er aan denk zal ik eens een foto maken als ze er in zit, maar dan verwacht ik er van jou ook 1 !!!! :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 dec 2007 20:06

hier ook last van geheugenverlies.. en dan niet alleen wbt het feit dat matteo en milan zo klein zijn egweest... maar ik heb er met alles last van! ik werd altijd gekscherend een geheelonthouder genoemd.... maar nu?? nu kan ik echt niks meer onthouden!!

hier de kinderwagen nog niet omgebouwd.... matteo past er nog goed in... en ik vind het wel lekker warm voor matteo zo..

Terug naar “Archief”