Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:topkok: dat roep ik ook altijd... je moet je talenten niet begraven. Wie talent heeft voor het moederschap, moet dat gebruiken (hoeft niet eens perse door een kind te baren, je kunt ook andere kinderen opvoeden op vele manieren). Wie talent heeft om bepaald werk buitenshuis te doen, moet dat ook gebruiken. Wie beide heeft... succes met combineren
*Annet* schreef:Moeders, wat doen jullie als jullie een dag helemaal geen zin hebben om wat dan ook te doen met de kinderen? Breng je ze dan weg en waarheen? Of wat doe je?
kwebbel schreef:uhuh ben ik het wel mee eens! mijn moeder bracht 2 kinderen ter wereld maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ze ons niet echt heeft opgevoed. Ze was zwakzinnig, een psychisch patiënte, en eigenlijk nog niet in staat om kinderen op te voeden. Nu merk ik, nu ik in contact kom met "de buitenwereld" hoe 'anders' dat ik ben. Ik heb af en toe nog steeds moeite met omschakelen zeg maar. Talent? Heeft ze zeker! Maar toen helaas iets minder....
Is het ook! Was het vroeger wel 'gewend' eigenlijk. Ik wist niet beter. Nu je eenmaal op je zelf woont en ook met andere mensen in contact komt, weet je ook hoe het anders kan (ik wil niet zeggen, beter, dat is (soms) ook niet het geval).Acire schreef:kwebbel schreef:uhuh ben ik het wel mee eens! mijn moeder bracht 2 kinderen ter wereld maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ze ons niet echt heeft opgevoed. Ze was zwakzinnig, een psychisch patiënte, en eigenlijk nog niet in staat om kinderen op te voeden. Nu merk ik, nu ik in contact kom met "de buitenwereld" hoe 'anders' dat ik ben. Ik heb af en toe nog steeds moeite met omschakelen zeg maar. Talent? Heeft ze zeker! Maar toen helaas iets minder....
Sjonge, wel heftig lijkt me....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten