Moderator: Moderafo's
rhodé1986 schreef:talenten/gaven test?? waar??![]()
In tegenstelling tot mijn geliefde zuschter had ik totaal geen romantische ideeën over het thuis zitten en baby's grootbrengen.
(...) en voor dromen, dromen over later, als ik als bigmama aan de tafel zit in de bijkeuken.. Mijn kinderen een voor een binnendruppelen en met een opgetrokken neus alle deksels van de pannen lichten.. En dan de telefoon over gaat en een klein stemmetje vraagt: 'oma, mag ik morgen komen logeren?' ... en dan mijn baas belt of ik asjeblieft niet een paar uurtjes kan komen verkopen... En dan mijn schoondochters afruimen en mijn schoonzoons gezellig komen keuvelen over moeilijke beslissingen binnen het bedrijf... en dan mijn man een aai over mijn bol geeft en als we op bed liggen hij aan me vraagt: 'zit de deur wel goed op slot, want hier ligt voor twee miljoen..![]()
rosalie83 schreef:Tuurlijk, regelmatig, één keer per week lijkt me wel genoeg.
esli schreef:Nu scheelt het dat we een 2 kamerappartementje hebben, maar volgens mij hebben we nog maar 7 keer stofgezogen in de 8 mnd dat we getrouwd zijn, de rest houd ik liever voor me
Gerdien B. schreef:Daarbij kan niet elke moeder het zelfde aan. Sommige mensen vinden het fijn om van 8 tot 8 te druk bezig te wezne en hebben dan een voldaan gevoel aan het eind van de dag.
Een ander heeft meer rust en regelmaat nodig om een voldaan gevoel te hebben 's avonds.
Laat gewoon iedereen doen waar zij het gelukkigst van wordt. Dat meten altijd van: ja maar die lukt het wel met 3 kids en een baan en die heeft 2 kids, werkt niet en zegt dat ze het altijd maar druk heeft en nergens aan toe komt.
Ik heb hier zo'n schurft hekel aan!
het gaat, mij inziens, vooral om wat goed is voor de kinderen en waar de moeder zich het beste bij voelt.
Acire schreef:rosalie83 schreef:Tuurlijk, regelmatig, één keer per week lijkt me wel genoeg.
Nou ja, het is nogal offtopic aan het worden... Maar één keer per week je toilet schoonmaken is toch weinig?! Jekkie
esli schreef:Nu scheelt het dat we een 2 kamerappartementje hebben, maar volgens mij hebben we nog maar 7 keer stofgezogen in de 8 mnd dat we getrouwd zijn, de rest houd ik liever voor me
Ik sta echt verbaasd eerlijk gezegd! Minder dan één keer per maand stofzuigen!?
Lalage schreef:is het echt nodig dat kinderen elke dag in bad gaan? Of is het gewoon handiger dan met een washandje wassen?
Lalage schreef:Ik denk wel dat een kindje erbij voor veel huishoudelijk werk zoals schoonmaken en wassen zorgt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten