Marnix schreef:Precies. In heel veel media wordt er juist gedaan alsof het normaal is dat je het met iedereen doet enzo. Sla maar eens wat tijdschriften er op na. Het enige wat je dan aan problemen tegenkomt is: "hoe krijg je ze in bed, wat voor hulpmiddelen gebruik je etc.
In het artikel dat ik hierboven aanhaal wordt anders beweerd dat het in de praktijk helemaal niet zo is dat 'iedereen het met iedereen doet'.
Verder mag er best aandacht zijn voor seksuele problemen, maar ik word nogal moe van al die christelijke moraalridders die er gelijk bovenop springen en pretenderen het wiel uitgevonden te hebben met hun geen-seks-voor-het-huwelijk-verhaal. Alsof het zo geweldig ging toen dat nog de heersende norm was en de hele seksuele revolutie voor niets geweest is.
Die problematiek dat alles maar moet kunnen en voor een andere visie geen plaatst is, is bij hulpinstanties enzo wel bekend. Jou bewering klopt dus van geen kant en is niet beargumenteerd. Daarom ben ik er ook nog niet zo serieus op in gegaan. Kom eerst nou maar eens zelf met kloppende argumenten.
Wat is er precies zo problematisch aan 'alles moet kunnen'?