Wat is dierlijk precies en waarin verschilt dat van menselijk dan?
En waarom is het zwak?
Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:En kijk jij niet/nooit naar mannen dan?
Nemo20 schreef:Hoi dames,
Ik vind het een beetje moeilijk om dit topic daadwerkelijk te plaatsen, omdat ik bang ben dat het arrogant overkomt. Dat is dus niet mijn bedoeling.![]()
De laatste tijd maak ik vaak mee dat mannen naar me kijken of iets roepen etc. Tegelijkertijd lees ik veel op internet-forums, waar mannen vrijuit praten, dat mannen eigenlijk altijd naar ‘de vrouwelijke vormen’ kijken. Zelfs hier heb ik het gelezen. Die wetenschap en dat geloer beginnen mij steeds meer te benauwen, het idee dat ze eigenlijk denken dat ze recht hebben om te kijken naar iets wat gewoon van mij is maakt me heel kwaad en ik heb nu heel weinig respect voor mannen, ik vind ze dierlijk en zwak. Ik vraag me af of meer vrouwen zulke gevoelens hebben, in mijn omgeving vinden vrouwen het vooral vleiend of ze doen net alsof ze het heel irritant vinden maar eigenlijk vinden ze het wel leuk. Daarom vraag ik het hier maar eens. En als jullie dat hebben, doen jullie er ook wat aan?
Boekenlezer schreef:Acire schreef:Daarnaast, tjek ook je kleding eens. Misschien draag je wel (onbewust) uitdagende kleding waardoor je de aandacht naar je toe trekt. Dat kan ook schelen. Als jij je zó aankleedt, dat mannen niet zien wat ze van jou niet mogen zien, kun je met een geruster hart over straat gaan misschien.
Tja, dat is natuurlijk nogal logisch.
Ik mag toch hopen dat er geen dames zijn die dat niet snappen?! Of zouden ze zóveel moeite met logisch denken hebben?
Nemo20 schreef:Als alle mannen zelf toegeven dat ze kijken naar vrouwen dan vind ik ze allemaal dierlijk en zwak. Dat is niet over één kam scheren denk ik. Volgens mij is het gewoon een feit.
MissF schreef:Daarom zeg ik niks terug. Dat vinden ze alleen maar leuk.
MissF schreef:En ik vind het ook een beetje mensonwaardig.
MissF schreef:Maar nee, ik kijk zelden of nooit naar andere mannen.
Nemo20 schreef:Russell; ik vind het zwak omdat het aantoont dat ze hun verlangens niet kunnen bedwingen. Net zoals ik het zwak van mezelf vind als ik dat stuk chocolade eet.En dierlijk, omdat dieren elkaar bespringen wanneer zij zin hebben en verder niet nadenken daarover en geen beperkingen kennen, als bijv. geen seks voor het huwelijk. Tenminste voorzover wij weten.
Nemo20 schreef:Bedankt voor jullie antwoorden. Wel jammer dat niemand dat gevoel deelt. Mensen zeggen inderdaad dat ik er juist blij om moet zijn. Mja dat kan ik dus niet. En waarom ik er mij precies negatief over voel kan ik eigenlijk ook niet echt zeggen. Daarom was ik benieuwd of meerdere vrouwen zulke gevoelens hebben.
Niet dat ik me hoef te verdedigen, maar ik heb kleed mij niet 'bloot' , maar het is niet echt mogelijk om alle vrouwelijke vormen te verbergen en er toch leuk uit te zien.
Als alle mannen zelf toegeven dat ze kijken naar vrouwen dan vind ik ze allemaal dierlijk en zwak. Dat is niet over één kam scheren denk ik. Volgens mij is het gewoon een feit.
DjieDjie schreef:Dat je er een hekel aan hebt als mannen je naroepen of fluiten kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar om ons mannen nu meteen gelijk te stellen aan een gemiddeld zoogdier omdat we onze ogen de kost geven? Ik vind dat je je op z'n zachts gezegd niet heel tactisch uitdrukt in deze. Maar goed als je het echt zo'n ramp vind dat er mannen naar je kijken is het klooster misschien wel een goede optie? Kun je je volledig concentreren op het superieure vrouwenbestaan......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten