Herken hierin ook dingen. Ook wat Nonno zegt. Zelf zag ik het ene moment het niet zitten om verder met hem te gaan, maar op het andere moment weer wel. Ging soms erg twijfelen, ik kon er ook niet met hem over praten. Na een periode kon ik het niet langer meer verbergen en ben ik er toch over begonnen en is het uitgegaan tussen ons. Het kon niet langer meer zo, dit was de enigste oplossing! Beiden zijn we in een gat gevallen. Maar achteraf ben ik er wel blij om dat het is uitgegaan, je kunt het niet uit medelijden voor de ander aanhouden. Het kon gewoon niet langer zo verder! En praten is heel belangrijk! In mijn relatie was dit een groot struikelblok en dat is gewoon heel erg jammer! Probeer dus zoveel mogelijk te praten, ook hierover, waarom twijfelt ze soms zo..... etc. Weet natuurlijk ook niet hoe oud jullie zijn, niet dat het perse in de leeftijd moet zitten maar soms kan het wel meespelen.
Denk zelf ook niet dat het bindingsangs is, denk dat er niet echt een term voor is. Een oplossing weet ik niet voor je, denk dat het belangrijkste is om er samen veel over te praten en te bidden!
Misschien heb je wat aan dit topic
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=18834, hierin gaat het ook problemen in een relatie.
Veel sterkte voor jullie beiden!
Wat de toekomst brengen moge........