Ik heb geen bijwerkingen gehad, ik ben wel iets gezetter geworden maar aangezien dat ook veel in de familie voorkomt denk ik zelf dat dit geen bijwerking is van de pil, maar gewoon een beetje aanleg er voor

Moderator: Moderafo's
Lorijntje schreef:Hee,
Nee, het gaat geloof ik om eenmalig onderzoek, niet elke drie maandenGyn onderzoek staat in bijsluiter Em. Zal vast wel ergens nuttig voor zijn. Ja, die huisarts is heel creepy haha. Hmm, we wachten af. Ik ben sowieso nog niet begonnen met slikken, vind het allemaal nog een beetje vreemd.
kwebbel schreef:Ik heb geen bijwerkingen gehad, ik ben wel iets gezetter geworden maar aangezien dat ook veel in de familie voorkomt denk ik zelf dat dit geen bijwerking is van de pil, maar gewoon een beetje aanleg er voor
MissF schreef:Je schijnt niet aan te komen van de pil. Je komt aan omdat je meer behoefte aan eten hebt. Zegt men.
Dus als je zelf let op wat je eet, dan is er alst goed is niks aan de hand.
Wat merk je van de pil?
Sommige vrouwen krijgen last van hoofdpijn of gespannen borsten. Het kan zijn dat je tussen de menstruaties wat bloed verliest. Deze verschijnselen verdwijnen meestal na een paar maanden pilgebruik. Je menstruaties worden meestal minder pijnlijk. Doordat je lichaam meer vocht vasthoudt, kan je gewicht wat toenemen. Dit vocht raak je weer kwijt zodra je met de pil stopt.
*Annet* schreef:Bijwerkingen van diverse pillen die ik heb geprobeerd?
SAGERIJNIG tot en met.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten