Moderator: Moderafo's
reform schreef:Ik snap niet waarom de CU nog geen standpunt heeft ingenomen....
zahra schreef:Denkertje21 schreef:Bevlogen schreef: Zolang ze dat homo-gedoe niet praktiseren.
Sorry, kon het niet laten! Maar wat ben jij lomp! Dat 'homo-gedoe' en de moeite die daar uit voortkomt, is de pijn van velen en jij walst daar op z'n manier over heen? Echt lomp!
luister jongen, ieder gelovig mens heeft zo zijn beproevingen en problemen in het leven, daar hoef je echt niet speciaal homo voor te zijn hoor.
Er bestaan nog wel meer problemen in het leven als gelovige Jood/Christen/Moslim als het homo zijn(ik dacht trouwens dat jij het geen probleem vind om homo te zijn)
Ilias schreef:"Christenhomo"
Ben ik de enige die hier raar opkijkt van dit woordje?
Gerdien B. schreef:Ook christelijke mensen kunnen last hebben van pedofiele gevoelens.
Voor je beroep( bijv. voetballer) kies je, maar je gevoelens heb je en kan niet zomaar aan de kant leggen.
CaptainCaveman schreef:Een schandalig gevolg van de homo-haat binnen de kerken.
Denkertje21 schreef:Bevlogen schreef: Zolang ze dat homo-gedoe niet praktiseren.
Sorry, kon het niet laten! Maar wat ben jij lomp! Dat 'homo-gedoe' en de moeite die daar uit voortkomt, is de pijn van velen en jij walst daar op z'n manier over heen? Echt lomp!
zahra schreef:
luister jongen, ieder gelovig mens heeft zo zijn beproevingen en problemen in het leven, daar hoef je echt niet speciaal homo voor te zijn hoor.
Er bestaan nog wel meer problemen in het leven als gelovige Jood/Christen/Moslim als het homo zijn(ik dacht trouwens dat jij het geen probleem vind om homo te zijn)
zahra schreef:en waarom noem jejezelf homo, je hebt toch alleen die gevoelens..en je hebt het toch nog niet in praktijk gebracht hoop ik( zoiezo hoor je kuis te blijven tot het huwelijk)
en als dat wel zo is, waarom maak je je zondes zo openbaar..als ik iets doe wat tegen de Islaam inga, dan ga ik het toch ook niet aan mijn moslim broeders en zusters vertellen..ik zou me dan schamen, en berouw tonen aan mijn Schepper
Ik ben dan misschien moslim,maar ik heb ook mijn portie kritiek wel gehad van mijn familie en andere Christenen..en nee dat is helemaal niet leuk..dus ik snap wel een beetje hoe jij je voelt misschien..ik ging tegen het Christendom in, en jij eigenlijk ook, omdat veel Christenen tegen homofilie zijn(tenminste alle Christenen die ik ken wel)
Tegen mij werd ook gezegd dat ik nu niet meer naar de hemel kan gaan, en nog meer akelige opmerkingen..maar goed dat zijn alleen beproevingen, ik kan er nu mee leven
Zahra schreef:ik ging tegen het Christendom in, en jij eigenlijk ook, omdat veel Christenen tegen homofilie zijn(tenminste alle Christenen die ik ken wel)
Riska schreef:Er is nog iets, wat mij van het hart moet. Jij bent - net zoals ik - gast op dit forum. Ik ben geen 'refo' in de betekenis die er meestal aan wordt gegeven en jij hebt het christendom vaarwel gezegd en bent moslima geworden. Dan past enige bescheidenheid. Want als je ergens gast bent, hoe welkom ook, houd je rekening met de gewoonten van de gastvrouw en gastheer... En ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je dit nogal eens vergeet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten