Moderator: Moderafo's
zahra schreef: Mevrouw Lont blijft tenminste standvastig, en verdedig haar geloof, in tegenstelling tot een aantal nep "Christenen"
zahra schreef:En ja het is algemeen bekend(stond vandaag nog in de krant) dat homo's vaak allerlei losse sexuele relaties hebben, aids komt het meest voor bij homo's, dus helemaal gezond is het ook niet lijkt mij zo, zo heeft God de mens niet geschapen, de mens laat zich nou eenmaal veel beinvloeden door de satan.
zahra schreef: MAAR, je moet mensen wel aanspreken op hun zondige gedrag, dat is ook de plicht van andere gelovigen, om elkaar aan te sporen tot het goede
zahra schreef:Iemand met homogevoelens moet zich ook kunnen beheersen, dat moeten hetero's toch soms ook
En ja het is algemeen bekend(stond vandaag nog in de krant) dat homo's vaak allerlei losse sexuele relaties hebben, aids komt het meest voor bij homo's, dus helemaal gezond is het ook niet lijkt mij zo, zo heeft God de mens niet geschapen, de mens laat zich nou eenmaal veel beinvloeden door de satan.
Mevrouw Lont blijft tenminste standvastig, en verdedig haar geloof, in tegenstelling tot een aantal nep "Christenen"
zahra schreef:dieren zijn dieren..en geen mensen
voor dieren geld ook niet dat ze monogaam moeten zijn, nergens staat in de Bijbel dat dieren kuis moeten zijn tot hun huwelijk
zahra schreef:Mevrouw Lont blijft tenminste standvastig, en verdedig haar geloof, in tegenstelling tot een aantal nep "Christenen"
AMSTERDAM - Homo's kunnen wel degelijk openbaar bestuurder worden namens de ChristenUnie. De partij stelt maar één eis, dat mensen "Gods Woord onderschrijven en op basis daarvan politiek willen bedrijven". Dat heeft de partij zaterdag gezegd. Partijleider André Rouvoet zegt zaterdag in de regionale kranten aangesloten bij de Geassocieerde Pers Diensten (GPD) dat de ChristenUnie wel een selectiecommissie heeft die kandidaten beoordeelt op diens politieke geloofwaardigheid. Ook andere partijen hebben dergelijke commissies. "Het raakt me en ik word boos als gezegd wordt dat de ChristenUnie homo's wil weren. We hebben ons als partij juist sterk gemaakt om discriminatie van homo's te bestrijden", zegt Rouvoet.
Mevrouw Lont blijft tenminste standvastig, en verdedig haar geloof, in tegenstelling tot een aantal nep "Christenen"
Jantjes schreef:Wat een huichelaar die Roevoet, niet eerlijk en recht door zee.
Roevoet zou pal achter Lont moeten gaan staan, maar hij is bang! Bang voor zijn subsidie potje en dat een deel van de CU hem verlaat enz. een nep christen dus, want de Bijbel wijs duidelijk praktiserende homo’s af en mogen niet in bestuurlijk functie’’s.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 76 gasten