Lont stapt uit ChristenUnie!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 15 nov 2007 21:06

[
Laatst gewijzigd door zahra op 12 aug 2011 01:30, 1 keer totaal gewijzigd.
.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 15 nov 2007 21:24

zahra schreef: Mevrouw Lont blijft tenminste standvastig, en verdedig haar geloof, in tegenstelling tot een aantal nep "Christenen"

Jij gaat echt ver he!
Jammer dat je geen christen meer bent anders kon ik je aanspreken op het feit dat je niet moet oordelen over anderen!

Hoe kun jij überhaupt als moslima oordelen wat een nep- en wat een echte christen is!

En probeer nou gewoon eens on topic te blijven!

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 15 nov 2007 21:31

[
.

Russell
Mineur
Mineur

Berichtdoor Russell » 15 nov 2007 21:32

zahra schreef:En ja het is algemeen bekend(stond vandaag nog in de krant) dat homo's vaak allerlei losse sexuele relaties hebben, aids komt het meest voor bij homo's, dus helemaal gezond is het ook niet lijkt mij zo, zo heeft God de mens niet geschapen, de mens laat zich nou eenmaal veel beinvloeden door de satan.

Heeft God de dieren ook niet zo geschapen?
"Weinig wetenschap verwijdert van God, veel wetenschap brengt tot Hem terug." (Francis Bacon)

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 15 nov 2007 21:43

zahra schreef: MAAR, je moet mensen wel aanspreken op hun zondige gedrag, dat is ook de plicht van andere gelovigen, om elkaar aan te sporen tot het goede

Ga jij nou al die moslims maar aanspreken op hun zondige gedrag, dan heb je nog wel even wat te doen...

Intussen probeer ik er wel met God uit te komen zonder tussenkomst van jou.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 15 nov 2007 22:02

zahra schreef:Iemand met homogevoelens moet zich ook kunnen beheersen, dat moeten hetero's toch soms ook

Alleen wordt homo's opgelegd dat ze zich hun hele leven moeten beheersen. Hetero's niet. Die hebben het huwelijk. Trouwens, waarom wordt homoseksuele liefde gereduceerd tot slechts de fysieke daad? Dat doen we bij hetero's toch ook niet? Het is trouwens ontzettend banaal.

En ja het is algemeen bekend(stond vandaag nog in de krant) dat homo's vaak allerlei losse sexuele relaties hebben, aids komt het meest voor bij homo's, dus helemaal gezond is het ook niet lijkt mij zo, zo heeft God de mens niet geschapen, de mens laat zich nou eenmaal veel beinvloeden door de satan.

In Afrika komt Aids het meest voor bij getrouwde vrouwen. je punt?
Daarbij, als je gewoon veilig vrijt hoef je ook als homo niet bang te zijn voor AIDS. Homoseksualiteit is dus niet ongezond, sommige homoseksuelen zijn een beetje dom (net als sommige hetero's uiteraard). En hoe weet jij dat GOd de mens zo niet geschapen heeft. Hoeveel keus had Adam op het gebied van partners? Niet erg veel als ik het mij goed herinner.

Mevrouw Lont blijft tenminste standvastig, en verdedig haar geloof, in tegenstelling tot een aantal nep "Christenen"

ROFL, dus iedereen die het niet met jou en mevr. Lont eens is is een nep-christen. Het is een hele slechte discussie-tactiek om de inbreng van anderen bij voorbaat af te doen als onzin.

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 15 nov 2007 22:13

[
.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 15 nov 2007 22:33

zahra schreef:dieren zijn dieren..en geen mensen

Een dier is geen mens, maar een mens is wel een dier in strikt biologische zin uiteraard. Wat je er op andere gebieden allemaal aan onderscheidt wil maken daargelaten, de mens is gewoon een zoogdier.

voor dieren geld ook niet dat ze monogaam moeten zijn, nergens staat in de Bijbel dat dieren kuis moeten zijn tot hun huwelijk :mrgreen:

In India is er laatst iemand met een hond getrouwd, hoe werkt dat dan? :mrgreen:

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 15 nov 2007 22:41

[
.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 15 nov 2007 22:58

zahra schreef:maar even serieus, welke dieren zijn er monogaam..de hond van mijn ouders in elk geval niet..en dan is het nog wel een Reformatorische hond ook nog... :shock:

Zwanen zijn monogaam, en er zijn zat dieren die paren vormen voor het leven hoor.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 17 nov 2007 01:04

zahra schreef:Mevrouw Lont blijft tenminste standvastig, en verdedig haar geloof, in tegenstelling tot een aantal nep "Christenen"

In hetzelfde bijbelboek staat dat een man niet naast een ongestelde vrouw mag slapen. Als meneer Lont dat nu eens in de praktijk gaat brengen, mag mevrouw Lont haar klep weer open doen.

Enneh, Zahra... Het zou je sieren je eens niet in de interne strubbelingen van een groepering te mengen waar je geen deel van uitmaakt. Je gedraagt je net als de paus: de paus mag de liefde niet in den vleze consyumeren, maar wauwelt wel over het recept van deze consumptie.

Oftwel: voor jou en de paus geldt: bemoei je niet met de regels van een spel waar je zelf niet aan mee wilt doen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

goshen
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor goshen » 17 nov 2007 09:07

Optimatus schreef:Oftwel: voor jou en de paus geldt: bemoei je niet met de regels van een spel waar je zelf niet aan mee wilt doen.
ben benieuwd bij wie van deze 2 je eerder een gedragsverandering tot stand zult brengen :mrgreen:

Jantjes

Berichtdoor Jantjes » 17 nov 2007 10:24

AMSTERDAM - Homo's kunnen wel degelijk openbaar bestuurder worden namens de ChristenUnie. De partij stelt maar één eis, dat mensen "Gods Woord onderschrijven en op basis daarvan politiek willen bedrijven". Dat heeft de partij zaterdag gezegd. Partijleider André Rouvoet zegt zaterdag in de regionale kranten aangesloten bij de Geassocieerde Pers Diensten (GPD) dat de ChristenUnie wel een selectiecommissie heeft die kandidaten beoordeelt op diens politieke geloofwaardigheid. Ook andere partijen hebben dergelijke commissies. "Het raakt me en ik word boos als gezegd wordt dat de ChristenUnie homo's wil weren. We hebben ons als partij juist sterk gemaakt om discriminatie van homo's te bestrijden", zegt Rouvoet.

Wat een huichelaar die Roevoet, niet eerlijk en recht door zee.

Ik ben het met Zara eens die schreef:
Mevrouw Lont blijft tenminste standvastig, en verdedig haar geloof, in tegenstelling tot een aantal nep "Christenen"

Roevoet zou pal achter Lont moeten gaan staan, maar hij is bang! Bang voor zijn subsidie potje en dat een deel van de CU hem verlaat enz. een nep christen dus, want de Bijbel wijs duidelijk praktiserende homo’s af en mogen niet in bestuurlijk functie’’s.

.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 17 nov 2007 10:32

Jantjes schreef:Wat een huichelaar die Roevoet, niet eerlijk en recht door zee.

Wat grappig, ik zie hem juist als ontzettend oprecht, dapper en integer.

Roevoet zou pal achter Lont moeten gaan staan, maar hij is bang! Bang voor zijn subsidie potje en dat een deel van de CU hem verlaat enz. een nep christen dus, want de Bijbel wijs duidelijk praktiserende homo’s af en mogen niet in bestuurlijk functie’’s.

Niet alleen mogen ze niet in bestuurlijke functies, ze horen ook nog eens gestenigd te worden/van een dak te worden gegooid (afhankelijk van je traditie). Waar in de Bijbel staat trouwens dat homo's geen bestuurlijke functies mogen bekleden. Voor zover ik weet staat dat er alleen in over vrouwen.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 17 nov 2007 10:37

Lees HIER de reactie van Rouvoet maar.
Op zulke momenten ben ik weer heel dankbaar dat wij zulke vertegenwoordigers in de politiek hebben!

Terug naar “Archief”