MrSokkie schreef:en dan ook nog eens persberichten OP ZONDAG verspreiden. Foei!

Het eerste waar ik ook aan dacht toen ik net het bericht las

Moderator: Moderafo's
Christenen die denken dat je op zondag niets mag doen geven er blijk van vast te zitten in tradities en kennen de Bijbel niet. Er is niets op tegen (d.w.z. tegen-Bijbels) om zondag persberichten te verspreiden, je boodschappen bij de AH te halen of andere dingen te doen. Maar dat is weer een andere discussie.MrSokkie schreef:en dan ook nog eens persberichten OP ZONDAG verspreiden. Foei!
keessie schreef:Daarnaast vind ik het van de CU-top ook niet slim om iemand te kiezen om deze discussie te leiden die zelf al zijn standpunten kenbaar maakt. Kies dan een volledige onafhankelijk iemand die met frisse moed deze zaak tot een goed einde brengt!
Denkertje21 schreef:Bovendien verscheurt ze een partij die met zicht op nuances heel wel overwogen over een standpunt wil gaan nadenken...
Denkertje21 schreef:Wordt het niet eens tijd om deze dame te royeren?
elbert schreef:Denkertje21 schreef:Wordt het niet eens tijd om deze dame te royeren?
Alle andersdenkenden over homoseksualiteit moeten aangepakt worden, aldus het COC. Je zit op dezelfde lijn, lees ik?
Uniefundering schreef:De ChristenUnie erkent Gods heerschappij over het staatkundig leven, dat de overheid door God is gegeven en in zijn dienst staat en dat christenen de verantwoordelijkheid hebben actief te zijn in de samenleving. Zij fundeert haar politieke overtuiging op de Bijbel, het geïnspireerde en gezaghebbende Woord van God, die door de Drie Formulieren van Eenheid wordt nagesproken en die ook voor het staatkundig leven wijsheid bevat.
The Engineer schreef:En dat debat moet bovendien gevoerd worden vanuit de grondslag van de partij:
En ook hand in hand zou moeten gaan met de Nederlandse wetgeving.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten