Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Toen Boudin geboren was, twee jaar geleden, moest het water eerst gekookt en afgekoeld. Met Gerlinde mocht je gewoon water uit de kraan. Het veranderd nogal eens, en het ligt ook aan degene die je op het cb spreekt. De een zegt dit en de ander dat.
rosekapje schreef:jamillah schreef:Toen Boudin geboren was, twee jaar geleden, moest het water eerst gekookt en afgekoeld. Met Gerlinde mocht je gewoon water uit de kraan. Het veranderd nogal eens, en het ligt ook aan degene die je op het cb spreekt. De een zegt dit en de ander dat.
Hier ook bij Christiaan idd ook eerst koken en laten afkoelen en met Simon gewoon kraanwater. Moet eerlijk bekennen dat we bij Christiaan ook weleens kraanwater gebruikten, op momenten dat je zoiets had van oeps geen water gekookt en hij huilt toch wel erg hard
marjo schreef:Ik heb wel eens gehoord dat er ook mensen zijn die om die reden bronwater gebruiken in plaats van kraanwater.
Overigens is het volgens mij alleen de eerste drie maanden belangrijk, daarna hebben de baby's flink wat meer weerstand.
Wel grappig, toen ik 18 was en de opleiding meubelmaken deed, hadden we ook zo'n oude dead hard leraar die dit argument gebruikte.Voor de luit en barokgitaar die ik dit jaar bouw gebruik ik zgn 'warme lijm'. Deze is gemaakt van beenderen. Het stinkt verschrikkelijk, maar werkt beter dan normale houtlijm.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten