Hoe rot is het als je ex met een ander gaat???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 30 mei 2006 12:49

ja idd ;) ik denk dat het het dan ook erger is.. als je 5 jaar verkering hebt, ga je er ook wel vanuit dat je met diegene trouwt. En als je dan hoort dat hij met iemand anders trouwt.. dat is dan toch raar en verwarrend :)

marilyn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor marilyn » 30 mei 2006 13:35

[quote="Hippieblijhoofd"]ja idd ;) ik denk dat het het dan ook erger is.. als je 5 jaar verkering hebt, ga je er ook wel vanuit dat je met diegene trouwt. En als je dan hoort dat hij met iemand anders trouwt.. dat is dan toch raar en verwarrend :)[/quote]

dat is zeker erg zeg! dat is volgens mij wel logisch dat je dat voelt!
ik heb twee jaar verkering gehad, alles ging goed, totdat hij het ineens uitmaakte! nu heeft hij afspraakjes met een vriendin van mij (ging ik gelukkig oppervlakkig mee om, niet mn beste vriendin), maar toch geef dat een gevoel van jaloezie. ik wil hem helemaal loslaten, lukt nu ook wel iets beter, maar toch blijft het steken!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 30 mei 2006 13:51

marilyn schreef:
Hippieblijhoofd schreef:ja idd ;) ik denk dat het het dan ook erger is.. als je 5 jaar verkering hebt, ga je er ook wel vanuit dat je met diegene trouwt. En als je dan hoort dat hij met iemand anders trouwt.. dat is dan toch raar en verwarrend :)

dat is zeker erg zeg! dat is volgens mij wel logisch dat je dat voelt!
ik heb twee jaar verkering gehad, alles ging goed, totdat hij het ineens uitmaakte! nu heeft hij afspraakjes met een vriendin van mij (ging ik gelukkig oppervlakkig mee om, niet mn beste vriendin), maar toch geef dat een gevoel van jaloezie. ik wil hem helemaal loslaten, lukt nu ook wel iets beter, maar toch blijft het steken!

Het ging niet over mij hoor ;) maar over de vriendin van mn broer :) Maarjah, opzich was het wel schokkend ja :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 30 mei 2006 16:34

Hm, het was een jaar uit, toen hoorde ik van zijn broer dat hij in die tijd 1 vriendin gehad had. Het heeft een week geduurd, was blijkbaar geen succes 8) Ik zou niet weten hoe ik zou reageren eigenlijk. Misschien even een naar gevoel ofzo, maar verder? Hmzz...

rafaell

Berichtdoor rafaell » 31 mei 2006 10:10

annvisser schreef:
essieee schreef:Pijnlijk dat dit topic weer omhoog gekomen is :oops:

Je kunt 't beter van je afgooien dan dat het in je hoofd blijft ronddwalen volgens mij.. Maar, sorry, mijn schuld :wink:

Eigen schuld, dikke .... 8)

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 31 mei 2006 10:30

rafaell schreef:
annvisser schreef:

Je kunt 't beter van je afgooien dan dat het in je hoofd blijft ronddwalen volgens mij.. Maar, sorry, mijn schuld :wink:

:shock: :roll:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 31 mei 2006 14:06

annvisser schreef:
rafaell schreef:
annvisser schreef:

:shock: :roll:

Waar slaat dat op Jan jaap???

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 okt 2007 13:09

Blijkbaar niet de intensie om nog te reageren... denk ik maar hoor, weet t niet zeker :roll:

mijn ex is voor zover ik weet nog steeds vrijgezellig. Als hij mij gelukkig ziet ben ik het ook.. yeah right, hij ziet mij trouwens niet eens meer :D had laatst een mailtje van hem gehad dat het goed met m gaat. Gelukkig maar.. denk ik dan. Ik gun m best wel een vriendin ondanks dat hij mij heel rot heeft behandeld. Dat is nu voorbij denk ik dan maar zo. Ik ben nu gelukkig getrouwd en dat is voor mij het belangrijkste.

Als hij een vriendin zou krijgen zou ik wel blij voor m zijn. Omdat het al best lang geleden is zou ik geen gemengde gevoelens hebben..... denk ik.....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

topkok

Berichtdoor topkok » 22 okt 2007 20:28

kwebbel schreef:
Als hij een vriendin zou krijgen zou ik wel blij voor m zijn. Omdat het al best lang geleden is zou ik geen gemengde gevoelens hebben..... denk ik.....

Dit is het natuurlijk van de andere kant..
ik denk dat het geen probleem moet zijn als je ex een relatie krijgt. Je hebt het toch niets voor niks uitgemaakt?? tuurlijk.. het kan wel ff rot wezen.. maar er zijn ergere dingen op de wereld

André

Berichtdoor André » 22 okt 2007 23:30

topkok schreef:.. maar er zijn ergere dingen op de wereld
Ik wil je er op attent maken dat dit een redelijk botte ongevoelige opmerking is. Graag lezen als opbouwende kritiek.
Kijk, dat er ergere dingen op de wereld zijn wil niet zeggen dat iemand iets niet rot mag vinden.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 23 okt 2007 10:47

Heb een paar exen rondlopen
waarvan 1 waar ik dikke 4 jaar een intense relatie mee hebt gehad.

Denk idd zo het is niet voor niets mijn ex. Wij zijn zonder ruzie of wat dan ook uit elkaar gegaan.
Vind het prima als hij weer een ander zou hebben.
Fijn voor hem. Mooi alstie weer gelukkig is.
Raakt me verder echt totaal niet.

Mijn man vind het niet leuk als ik een herinnering van mijn ex ophaal.
Ik snap echt niet waarom niet. Hij heeft geen enkele reden om jaloers te zijn .
Waarom vinden veel mensen het woord ex negatief of zo

Wees gewoon goede vrienden en doe normaal tegen elkaar als je elkaar tegen komt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 okt 2007 11:03

hangt er wel vanaf hoe je met je ex om gaat!

Ik heb opzich best wel moeite mee als mijn vriend een van z'n ex-en een knuffel/kus geeft. (tsja miss. ben wel ik iets wat jaloers). :oops:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 okt 2007 18:00

Nooouuu.. ik zou het ook wel erg vinden hoor!! NU heeft mijn man geen echte exen (ja ja ik was en ben de eerste :mrgreen: ), eentje met een week verkering gehad en dat was zelfs geen echte verkering. Ze zijn elkaar een keer tegengekomen met alleen een zwak: "Hoi." Maar meer ook niet.
Ik zou mijn ex ook geen knuffel/kus geven gewoon puur omdat ik niets meer met hem heb. We zijn op zich wel als vrienden uit elkaar gegaan maar het is te lang geleden, ik voel me geen 'vriendin' meer van hem. Dus.... ik denk ook wel dat mijn man er nu een probleem mee heeft ALS ik het zou doen !
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 24 okt 2007 16:12

Ik zie en spreek mijn ex eigenlijk nooit meer, dus zal ik hem ook niet zo snel met een evt nieuwe vriendin zien. Daar ben ik wel blij mee. Ik zou het toch niet fijn vinden als je elkaar steeds tegen komt met een ander. Datgeen wat we hadden is er niet meer, dus wordt het heel anders als je elkaar tegen komt.
Ik vind het nog steeds niet fijn om de ex van mijn vriend tegen te komen. Maar hij vind dat zelf ook niet fijn. Gelukkig zien we haar ook bijna nooit, alleen in de kerk bij hem, vanuit de verte :wink:
Ik gun mijn ex wel weer een nieuwe vriendin, alhoewel ik denk toch even zal slikken als het eenmaal zover is, ondanks dat ik helemaal gelukkig ben met mijn vriend. Mn ex heeft al een keer verkering gehad sinds het uit is tussen ons, ik had toen nog geen verkering, en ik vond het toch niet fijn om te horen. Kweet niet hoe hij er over denkt dat ik nu verkering heb. Hij was daar altijd al heel anders is, dus ik denk dat hij het me echt gunt en blij is dat ik weer gelukkig ben. Maar goed, ik spreek hem niet meer. Dat vind ik soms wel erg jammer. Khad graag gewoon oppervlakkige vrienden willen bliven. Kvind het namelijk erg moeilijk om ene persoon waar je zoveel mee hebt gedeeld niet meer aan te kijken. Maar helaas..!
Afbeelding

topkok

Berichtdoor topkok » 24 okt 2007 16:44

André schreef:
topkok schreef:.. maar er zijn ergere dingen op de wereld
Ik wil je er op attent maken dat dit een redelijk botte ongevoelige opmerking is. Graag lezen als opbouwende kritiek.
Kijk, dat er ergere dingen op de wereld zijn wil niet zeggen dat iemand iets niet rot mag vinden.

heb je gelijk in...

Terug naar “Archief”