Moderator: Moderafo's
marilyn schreef:Hippieblijhoofd schreef:ja iddik denk dat het het dan ook erger is.. als je 5 jaar verkering hebt, ga je er ook wel vanuit dat je met diegene trouwt. En als je dan hoort dat hij met iemand anders trouwt.. dat is dan toch raar en verwarrend
dat is zeker erg zeg! dat is volgens mij wel logisch dat je dat voelt!
ik heb twee jaar verkering gehad, alles ging goed, totdat hij het ineens uitmaakte! nu heeft hij afspraakjes met een vriendin van mij (ging ik gelukkig oppervlakkig mee om, niet mn beste vriendin), maar toch geef dat een gevoel van jaloezie. ik wil hem helemaal loslaten, lukt nu ook wel iets beter, maar toch blijft het steken!
kwebbel schreef:
Als hij een vriendin zou krijgen zou ik wel blij voor m zijn. Omdat het al best lang geleden is zou ik geen gemengde gevoelens hebben..... denk ik.....
André schreef:Ik wil je er op attent maken dat dit een redelijk botte ongevoelige opmerking is. Graag lezen als opbouwende kritiek.topkok schreef:.. maar er zijn ergere dingen op de wereld
Kijk, dat er ergere dingen op de wereld zijn wil niet zeggen dat iemand iets niet rot mag vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten