Lalage schreef:Annette: is zwemmen misschien iets voor jou?
Waarom denk jij aan zwemmen??
Moderator: Moderafo's
Bloeddruk en HB wel eens laten testen?Lenny schreef:ik heb de laatste tijd standaard hoofdpijn als ik opsta, nadat ik gewoon gezeten heb! Heel erg drukkende pijn in mijn hoofd. Het duurt een poosje en dan trekt het weer langzaam weg. Heb overigens (bijna) altijd wel lichte hoofdpijn.
Maar herkent iemand het dat je heel erg hoofdpijn krijgt als je gaat staan? (en dan sta ik niet heel snel op ofzo, maar gewoon rustig aan)
*Annette* schreef:Lalage schreef:Annette: is zwemmen misschien iets voor jou?
Waarom denk jij aan zwemmen??
pol schreef:Beste migraine-mensen,
Van kennissen kreeg ik een gouden tip
Slik biergistpillen, begin met hogere dosering en bouw dit na ong. 4 weken af tot de normale dosering.
Ik had zoiets van naja.... maar heb hun advies opgevolgd. Ik moet zeggen, het scheelt enorm veel. Normaal had ik elke week zowat een aanval, dit is nu beperkt tot een aanval bij bijzondere drukte of een paar keer die pillen vergeten, dan is het de volgende dag bal!
Ook heb ik van de dokter imigran-injecties meegekregen. Als een aanval heel heftig wordt, spuitje in mijn been en na 10 minuten ben je hoofdpijnvrij!
Aragorn schreef:CGK<3 schreef:Inderdaad, sinds ik een bril heb van -0,50 heb ik minder hoofdpijn
Gek, ik ben een paar jaar geleden begonnnem et een bril van -1.75 en -0.75, maar had daarvoor nooit hoofdpijn. En tot voor kort (ik heb nu lenzen) heb ik hem ook tijden niet gedragen zonder ergens anders last van te hebben dan slechter zicht op de lange afstand.
paprikameisje2 schreef:pol schreef:Beste migraine-mensen,
Van kennissen kreeg ik een gouden tip
Slik biergistpillen, begin met hogere dosering en bouw dit na ong. 4 weken af tot de normale dosering.
Ik had zoiets van naja.... maar heb hun advies opgevolgd. Ik moet zeggen, het scheelt enorm veel. Normaal had ik elke week zowat een aanval, dit is nu beperkt tot een aanval bij bijzondere drukte of een paar keer die pillen vergeten, dan is het de volgende dag bal!
Ook heb ik van de dokter imigran-injecties meegekregen. Als een aanval heel heftig wordt, spuitje in mijn been en na 10 minuten ben je hoofdpijnvrij!
tis inderdaad fijn om zo snel pijnvrij te zijn!!
maar zolang het hier nog lukt om zonder medicijnen... et met liggen in et donker op te lossen is.. ook dus hier echt niet van die chemische troep in me lijf!
kuikentje schreef:Aragorn schreef:CGK<3 schreef:Inderdaad, sinds ik een bril heb van -0,50 heb ik minder hoofdpijn
Gek, ik ben een paar jaar geleden begonnnem et een bril van -1.75 en -0.75, maar had daarvoor nooit hoofdpijn. En tot voor kort (ik heb nu lenzen) heb ik hem ook tijden niet gedragen zonder ergens anders last van te hebben dan slechter zicht op de lange afstand.
Als je gelijk sterkerde glazen hebt doen je ogen al niet meer de moeite om het te corriseren. als je bijv -0.25 hebt proberen je ogen dat zelf te verbeteren en daardoor krijg je hoofdpijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten