Moderator: Moderafo's
dE bAdEeND schreef:Echt jammer dat ik hier van die negatieve verhalen lees... Ik vraag me af waarom sommigen zich zo ergeren aan hun schoonmoeder, je kunt toch ook vragen of ze jou en de keuzes die je maakt wil respecteren?
Lalage schreef:dE bAdEeND schreef:Echt jammer dat ik hier van die negatieve verhalen lees... Ik vraag me af waarom sommigen zich zo ergeren aan hun schoonmoeder, je kunt toch ook vragen of ze jou en de keuzes die je maakt wil respecteren?
Dat kan wel, maar voor sommige mensen blijkt dat erg moeilijk te zijn. Ik weet dat ik geluk heb met mijn schoonouders, omdat zij het niet erg vinden dat wij niet van hun kerk zijn. Dat was ook het eerste dat ze tegen mij zeiden: het is niet erg dat je van een andere kerk bent. Maar ik weet dat er in die kerk genoeg ouders te vinden zijn die dat wel erg zouden vinden en bij sommigen zal dat ook nooit veranderen. In dat geval zouden wij echt een probleem hebben!
Als je altijd commentaar krijgt van je schoonouders, dan kan ik me voorstellen dat je dat op een gegeven moment hartstikke zat bent.
MissF schreef: Mijn zus dr bruiloft heeft ze verknald door de hele dag boos te zijn, ook tijdens mijn bruiloft heeft ze niets positiefs gezegd.
Sabra schreef:MissF schreef: Mijn zus dr bruiloft heeft ze verknald door de hele dag boos te zijn, ook tijdens mijn bruiloft heeft ze niets positiefs gezegd.
De man van een vriendin van mij had een zeer goede oplossing. Die was al dat gezeur op zijn trouwdag zo zat, dat hij minder vriendelijk het zeurende en klagende familielid verzocht naar huis te gaan, en alzo geschiedde.
MissF schreef:
Ja, maar dat doe je gewoon niet, als het je eigen oma is.
Maar een oma stuur je niet naar huis.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten