De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 sep 2007 17:49

Jottum, geweldig merk!
Mijn zusje had het vaak aan toen ze kleiner was. Voor de zondag en een feest ofzo, kocht mijn moeder vaak kleertjes van dat merk voor haar. Echt schattig.
Ik denk dat als ik ooit een kindje zou hebben ik wel goedkopere kleertjes zou kopen. Een kindje groeit vaak heel snel, en heeft het maar enkele keren aan. En idd, de Hema en Zeeman hebben ook prima kleertjes, voor zover ik er verstand van heb ;)
En als het na een paar keer wassen niet mooi meer is, is het toch alweer te klein. Of je moet weinig kleertjes hebben natuurlijk, maar mezelf kennende.... ;)

Geweldige jurk Vlinder
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 28 sep 2007 19:24

liefje schreef:Sow vlinder die jurk is echt mooi :x als ie merel te klein is wil ik hem wel over nemen :mrgreen:

:lol: das goed ik zal het onthouden :wink:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 28 sep 2007 19:30

trijntjejohanna schreef:ik vind dat je heel goed kan merken dat de kwaliteit van zeeman kleren vele malen minder is!! na een paar keer wassen zien er lang zo mooi niet meer uit.. wat duurdere kleding blijft vaak beter@!

Dat ben ik zeker met je eens!
Ik zal echt geen kleding bij de zeeman kopen ( is ook gewoon mijn smaak niet) maar das natuurlijk persoonlijk :wink:

Voor Timo heb ik mazzel want ik krijg nu heel veel kleding van mijn vriendin ( haar zoontje is een half jaar ouder) dus dat scheelt al :)

Joshua en Merel groeien gelukkig niet zo heel hard meer ( zitten nu echt een jaar in dezelfde maat)
Voor hun koop ik vaak bij de WE, Duthler, Okaidi, en H&M ( al heeft die niet veel bijzonders op het moment :? )
Shirtjes koop ik nog wel bij Esprit ( zijn rond de 10 euro) dus dat vind ik qua prijs best meevallen en ze doen er lang mee.
Maar ik zit echt niet aan merken vast, ik kijk of het er leuk uitziet en of het binnen mijn prijsklasse valt.
Maar ik zeg eerlijk ik zal niet naar een Zeeman, Hans Textiel of Wibra gaan.
Afgezien van het feit dat ik daar niks naar mijn smaak kan vinden vind ik ook de kwaliteit niet zo super.

Maar goed das voor iedereen persoonlijk natuurlijk :wink:

En de opruiming in de gaten houden :wink: dan kun je vaak hele leuke dingen voor een stuk minder kopen ( ook merkkleding) :mrgreen:

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 28 sep 2007 20:52

Ik moet toch even reageren :mrgreen:

Ik werk nu bij Zeeman, en ik zou niet weten wat het assortiment is (ik werk in het DistributieCentrum, vrachtwagens laden en lossen enzo) maar soms zie ik toch superleuke dingen langskomen! Een heel leuk broekje voor 10 euro ofzo.. Maar de kwaliteit zal wel minder zijn.

En ik vind het zo leuk foto's kijken! Vooral blijven posten jullie :mrgreen:

Maaike

Berichtdoor Maaike » 28 sep 2007 21:19

Ik hecht verder geen waarde aan merkkleding, maar er zijn van die outletwinkels met kinderkleren met echt goeie merken voor lage prijzen! Qua mode loopt je kind dan wel 'n jaar achter(als je daar gevoelig voor bent moet je dat dus niet doen:P), maar dat zal dat kind een worst wezen!
(Ik weet dat er zo'n winkeltje in Boxtel zit, maar ik denk niet dat jullie daar vaak komen:))

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 28 sep 2007 21:20

Ik vind de kwaliteit van Zeeman nog best meevallen eigenlijk. Vooral de broekjes zijn prima. Maar je moet het wel treffen met de collectie. Dit seizoen is het bagger bij onze zeeman.

Ik heb bij Hans Textiel echt supergave kleertjes gekocht dit keer! Een hele stoere bruine ribblazer met oranje polo en heel gaaf broekje voor Boudin. En voor Gerlinde een jurkje en rokje en nog wat spul. Echt heel lief.

Nu was dat blazertje wel wat aan de dure kant maar dat is toch voor zondags zegmaar.

Mijn schoonmoeder koopt nogal eens wat tweedehands kleding. Vooral Mexx lijkt meestal als nieuw. Dat is dan wel weer zo met merkkleding. Om het nieuw te kopen is mij te duur. Ik koop liever meer voor hetzelfde geld.

Ik zal eens vragen of Smurffie even langskomt met digitale camera want recente foto's heb ik op het moment niet digitaal helaas..

sela

Berichtdoor sela » 29 sep 2007 07:08

naast de lokale kledingbeurs elk half jaar haal ik praktisch alles bij de hema.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 29 sep 2007 11:03

Hoe gaat het nu met Noes?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 29 sep 2007 17:58

Joshua en Merel zijn écht schatjes! :lol:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 29 sep 2007 18:33

essieee schreef:Joshua en Merel zijn écht schatjes! :lol:

:mrgreen: dank je :mrgreen: ( en dan heb je Timo nog niet eens gezien :wink: )

sela

Berichtdoor sela » 29 sep 2007 21:38

essieee schreef:Hoe gaat het nu met Noes?

* fijn en goed *

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 sep 2007 09:49

broertjes? :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 30 sep 2007 10:05

die lijkt idd wel een beetje op Milan :shock: :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 30 sep 2007 12:47

kwebbel schreef:die lijkt idd wel een beetje op Milan :shock: :shock:
Klein beetje heel veel maar :shock:

Wel grappig joh, zeker als ze ouder worden lijkt het me leuk om dat te volgen! (En ja, dat is een hint voor veel foto's 8) )

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 sep 2007 14:51

aaaah wat gaaaf!! echt geweldig. Gewoon twee druppels water.

Hoe gaat het met de jongens? TJ?

Terug naar “Archief”