trijntjejohanna schreef:ik vind dat je heel goed kan merken dat de kwaliteit van zeeman kleren vele malen minder is!! na een paar keer wassen zien er lang zo mooi niet meer uit.. wat duurdere kleding blijft vaak beter@!
Dat ben ik zeker met je eens!
Ik zal echt geen kleding bij de zeeman kopen ( is ook gewoon mijn smaak niet) maar das natuurlijk persoonlijk
Voor Timo heb ik mazzel want ik krijg nu heel veel kleding van mijn vriendin ( haar zoontje is een half jaar ouder) dus dat scheelt al
Joshua en Merel groeien gelukkig niet zo heel hard meer ( zitten nu echt een jaar in dezelfde maat)
Voor hun koop ik vaak bij de WE, Duthler, Okaidi, en H&M ( al heeft die niet veel bijzonders op het moment

)
Shirtjes koop ik nog wel bij Esprit ( zijn rond de 10 euro) dus dat vind ik qua prijs best meevallen en ze doen er lang mee.
Maar ik zit echt niet aan merken vast, ik kijk of het er leuk uitziet en of het binnen mijn prijsklasse valt.
Maar ik zeg eerlijk ik zal niet naar een Zeeman, Hans Textiel of Wibra gaan.
Afgezien van het feit dat ik daar niks naar mijn smaak kan vinden vind ik ook de kwaliteit niet zo super.
Maar goed das voor iedereen persoonlijk natuurlijk
En de opruiming in de gaten houden

dan kun je vaak hele leuke dingen voor een stuk minder kopen ( ook merkkleding)