En wat te denken van stukjes komijnekaas en champignons erdoor? Smulllll!
Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Lalage schreef:rosalie83 schreef:Mmm, die boemboe voor sajoerboontjes is idd heel erg lekker! Sowieso vind ik al die Conimex boemboes smullen!
Hmm moet ik dan ook maar eens proberen. Maar ik moet soms wel even creatief doen om het vegetarisch te maken. Tofu marineren heb ik nu eindelijk wel onder de knie: eerst de blokjes bakken, dan marineren en dan nog een keer bakken. Dan wordt het knapperig en niet zompig.
Toen wij meer vegetarisch gingen eten, vond ik het nog meevallen hoe moeilijk het is om elke keer wat te bedenken. Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Je hebt echt zo veel keus!
Maar inderdaad zeg, wat wordt tofu viezig als je het marineert voordat je het eerst even aanbakt! Zompig is het goede woord
Mhm, het lukte mij met de Nettorama ook wel redelijk hoor! En driehonderd meter verder zit een AH, dus..Hippieblijhoofd schreef:Gunst, doe je dat zo![]()
Ik vond tofu altijd al zo zompig en vies, maarja..
Ik vind vegetarisch koken trouwens wel een kunst hoor. Het kan wel, maar je moet wel een beetje creatief zijn, zeker wanneer je een supermarkt hebt waar ze haast geen vega-nepvlees hebben
windekind schreef:Mhm, het lukte mij met de Nettorama ook wel redelijk hoor! En driehonderd meter verder zit een AH, dus..Hippieblijhoofd schreef:Gunst, doe je dat zo![]()
Ik vond tofu altijd al zo zompig en vies, maarja..
Ik vind vegetarisch koken trouwens wel een kunst hoor. Het kan wel, maar je moet wel een beetje creatief zijn, zeker wanneer je een supermarkt hebt waar ze haast geen vega-nepvlees hebben
Maar gewoon lekker met cashew-/walnoten, pijnboompitten, peulvruchten. Vooral bij al die Turkse en Surinaamse winkels kost het helemaal niets.
*Annet* schreef:Weet iemand of er in stoofpeertjes een slaapmiddel is verwerkt?
Altijd als we stoofperen eten wordt ik halverwege zo suf als een konijn. En ik niet alleen, mijn husband ook. De kinderen kunnen we het niet aan merken.
Maar ik kook bij m'n broer&schoonzus elke zaterdag, en m'n schoonzus is vegetarisch
Maar dan regel ik er ook vaak vlees bij, want m'n broer en ik zijn niet vegetarisch
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 68 gasten