Moderator: Moderafo's
pol schreef:Hoe is jullie band met je (as) schoonouders? Is er sprake van een hele goede verhouding of accepteer je mekaar.
pol schreef:Ik kan helemaal niet met mijn schoonma overweg. Ze bemoeit zich met heel veel dingen. En probeert alles te regelen. Het is een keer voorgekomen dat mijn man aan het douchen was en ze gewoon in de badkamer even iets kwam vragen. We hebben gezegd dat ze beneden moet wachten tot er iemand is, maar dat snapt ze niet. Ze vind dat maar raar, dat je niet even bij iemand boven kan komen om iets te vragen.
Nou, ik heb mijn privacy lief en dat hebben ze niet door. Nu doe ik voortaan als ik even boven ben, maar de deur op slot. Je zal net even onder de douche staan....
Zo zijn er ontelbare dingen. Komen met kleren aan voor mijn man, want die waren net in de uitverkoop. Ze heeft een totaal andere smaak als ik. tja wat moet je er mee???? Of neemt zonder te vragen de kinderen mee enz enz. Iets van zeggen vind ze raar want ze bedoelt het toch goed.
Oja en baby nummer 3 is niet welkom want het word anders zo druk. Dus we mogen geen kinderen meer nemen....
jamillah schreef:pol schreef:Ik kan helemaal niet met mijn schoonma overweg. Ze bemoeit zich met heel veel dingen. En probeert alles te regelen. Het is een keer voorgekomen dat mijn man aan het douchen was en ze gewoon in de badkamer even iets kwam vragen. We hebben gezegd dat ze beneden moet wachten tot er iemand is, maar dat snapt ze niet. Ze vind dat maar raar, dat je niet even bij iemand boven kan komen om iets te vragen.
Nou, ik heb mijn privacy lief en dat hebben ze niet door. Nu doe ik voortaan als ik even boven ben, maar de deur op slot. Je zal net even onder de douche staan....
Zo zijn er ontelbare dingen. Komen met kleren aan voor mijn man, want die waren net in de uitverkoop. Ze heeft een totaal andere smaak als ik. tja wat moet je er mee???? Of neemt zonder te vragen de kinderen mee enz enz. Iets van zeggen vind ze raar want ze bedoelt het toch goed.
Oja en baby nummer 3 is niet welkom want het word anders zo druk. Dus we mogen geen kinderen meer nemen....
Amen, ik wilde het voor me houden maar nu iemand anders het er ook uit gooit.. Bij mij hetzelfde verhaal. Helaas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten