leuk is dat he
 leuk is dat he  
Moderator: Moderafo's
 lief hoor liefje!! Zijn er nog meer schattige babyfoto's van de moeders ????
  lief hoor liefje!! Zijn er nog meer schattige babyfoto's van de moeders ????

Dit is op vakantie een paar weken geleden...
  Dit is op vakantie een paar weken geleden...

.. zitten we banaan te eten.. waren behoorlijk grote.. toen ik mijn banaan op had, nam ik nog een stukje van zijn banaan omdat ik het wel een erg grote voor hem vond.. zegt milan tegen mij: mamas banaan is op.. deze is milan...
 .. zitten we banaan te eten.. waren behoorlijk grote.. toen ik mijn banaan op had, nam ik nog een stukje van zijn banaan omdat ik het wel een erg grote voor hem vond.. zegt milan tegen mij: mamas banaan is op.. deze is milan...  

geweldig... ik moest zoooo lachen hahahaha....
  geweldig... ik moest zoooo lachen hahahaha....

hij herkent bijv. : milan, volvo, polo, melkan...
 hij herkent bijv. : milan, volvo, polo, melkan... 
 Hoe is Milan verder? Speelt hij graag met auto's, blokjes, treintje, of weet ik het voor materiaal?
 Hoe is Milan verder? Speelt hij graag met auto's, blokjes, treintje, of weet ik het voor materiaal?

jamillah schreef:Leuk TJ!!! Hier is ook zo'n kletskousHoe is Milan verder? Speelt hij graag met auto's, blokjes, treintje, of weet ik het voor materiaal?
Met Boudin merk ik namelijk dat hij heel veel boekjes 'leest', zingt en achter mij aanloopt met een stofdoek. En de hele dag kletsen maar soms moet ik hem echt aan wat speelgoed zetten.
 hij  kent er  veel uit zn hoofd.. terwijl de tv niet vaajk aan staat.. dan zegt ie ineens: postkrediet, een betere lening kijg je niet.. of plus wat een verschil, graag gedaan super de boer..
 hij  kent er  veel uit zn hoofd.. terwijl de tv niet vaajk aan staat.. dan zegt ie ineens: postkrediet, een betere lening kijg je niet.. of plus wat een verschil, graag gedaan super de boer..  
   hij kent er nog veel meer... hij hoeft soms maar 1 beeld te zien of 1 noot muziek te horen enb hij verteld je welke reclame het is
  hij kent er nog veel meer... hij hoeft soms maar 1 beeld te zien of 1 noot muziek te horen enb hij verteld je welke reclame het is 

)
 )

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten