De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 20 sep 2007 12:31

:lol: leuk is dat he :P

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 sep 2007 12:40

liefje schreef:Hier kom je toch nooit over uit een ieder heeft zijn eigen mening en dat is maar goed ook!!!

Ik zal wel weer een begin maken aan de volgende reeks foto ronde :mrgreen:

Hopelijk is het besmettelijk :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

aaaah wat een schatje!! Die blik, geweldig.

Hoe oud is ze nu?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 20 sep 2007 12:41

Thanks....3 maanden 2 weken en 3 dagen staat eronder :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 sep 2007 12:48

liefje schreef:Thanks....3 maanden 2 weken en 3 dagen staat eronder :lol:

wat dom!!! :oops: :oops:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 sep 2007 13:35

lol :mrgreen: lief hoor liefje!! Zijn er nog meer schattige babyfoto's van de moeders ????

Afbeelding
dit is mijn nichtje (aangetrouwd), de jongste telg van mijn zwager (broer van mijn man)
Ze wordt december alweer 2 jaar !!!! :shock: Dit is op vakantie een paar weken geleden...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 sep 2007 09:47

Hier dan nog een paar van Sarah :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 sep 2007 09:48

Twordt steeds moeilijker om mooie foto's te maken want ze zit totaal niet meer stil... Maar soms gaat ze er wel echt voor liggen/zitten :P

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 sep 2007 10:51

wat een geweldige fotos weer!!!! :P :P :P :P

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 sep 2007 10:59

maar eens een update over peuter milan...

sinds hij in zn peuterbed ligt gaat het beter met het naar bed brengen.. hij huilt en schreeuwt niet meer, maar gaat gewoon lekker naar bed.. milan komt tussen de middag nog wel eens uit zn bed... maar verder niet voor dat wij het zeggen... sochtends blijft hij keurig liggen totdat wij zeggen dat hij bij ons mag komen...

het slapen zelf gaat alleen wat minder.. hij is altijd errug vroeg wakker en wordt snachts vaak ook nog een paar keer wakker...

gister had hij zin in een banaan.. en ik zei dat ik er ook wel zin in had.. ik zat met matteo op schoot en tobias was in de keuken.. dus ik zei tegen hem: vraag maar even aan papa.. loopt ie naar tobias zegt ie:papa, twee bananen.. 1 voor mama en 1 voor milan... :lol: :lol: :lol: .. zitten we banaan te eten.. waren behoorlijk grote.. toen ik mijn banaan op had, nam ik nog een stukje van zijn banaan omdat ik het wel een erg grote voor hem vond.. zegt milan tegen mij: mamas banaan is op.. deze is milan... :lol: :lol: :lol: geweldig... ik moest zoooo lachen hahahaha....

hij snapt ook best veel.. en past veel dingen toe.. geweldig om te zien hoe hij zich ontwikkelt.. hij kan ook goed tellen nu.. en kent alle letters van het alfabet... hij herkent ook bepaade woorden en dan lijkt het net of hij kan lezen... :mrgreen: :mrgreen: hij herkent bijv. : milan, volvo, polo, melkan...

hij kan ook goed zingen... hij kent al verschillende versjes helemaal uit zn hoofd... en die laat hij dan ook vaak horen... hij kent bijv vader jakob, alle eendjes zwemmen in het water, het 1e couplet van jozef zoekt zijn grote broers, eerste couplet van ik ga slapen ik ben moe.. de rest van die coupletten vult hij moeiteloos aan als je die zingt... hij kent zelfs liederen uit het liedboek die wij in de kerk gebruiken.. zoo grappig..ik zing ze gewoon wel eens.. en gister begon ik mt een lied.. en ik stopte na 2 woorden en hij maakt dat lied zo af.. ik moet je zeggen, het klinkt behoorlijk vreemd als je uit de mond van je kind van 2 hoort, here jezus om u woord, zijn we hier bijeengekomen enz..

hij weet van iedereen in de familie wat voor auto diegene heeft en van de naaste familie ook waar ze werken/naar school gaan.. beppe gomarus.. hennik gomarus.. geert universiteit.. pake postbank.. taede friesland college..enz enz.. en zo noemt hij dat allemaal op...

kortom we hebben een heerlijk bijdehand, praatgraag mannetje

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 sep 2007 11:04

Leuk TJ!!! Hier is ook zo'n kletskous :lol: Hoe is Milan verder? Speelt hij graag met auto's, blokjes, treintje, of weet ik het voor materiaal?

Met Boudin merk ik namelijk dat hij heel veel boekjes 'leest', zingt en achter mij aanloopt met een stofdoek. En de hele dag kletsen maar soms moet ik hem echt aan wat speelgoed zetten.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 sep 2007 11:06

jamillah schreef:Leuk TJ!!! Hier is ook zo'n kletskous :lol: Hoe is Milan verder? Speelt hij graag met auto's, blokjes, treintje, of weet ik het voor materiaal?

Met Boudin merk ik namelijk dat hij heel veel boekjes 'leest', zingt en achter mij aanloopt met een stofdoek. En de hele dag kletsen maar soms moet ik hem echt aan wat speelgoed zetten.

milan is net jarig geweest.. dus heeft veel nieuw speelgoed en speelt daar nu veel mee... voornl met autootjes.. en hij mag graag boekjes lezen... ooh ja en reclame kijken optv :mrgreen: hij kent er veel uit zn hoofd.. terwijl de tv niet vaajk aan staat.. dan zegt ie ineens: postkrediet, een betere lening kijg je niet.. of plus wat een verschil, graag gedaan super de boer.. :lol: :lol: hij kent er nog veel meer... hij hoeft soms maar 1 beeld te zien of 1 noot muziek te horen enb hij verteld je welke reclame het is :lol:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 21 sep 2007 11:10, 2 keer totaal gewijzigd.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 sep 2007 11:07

Ah, gelukkig, dan heb je een multifunctioneel mannetje :D Ga je hem nog op een peuterspeelzaal doen?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 sep 2007 11:11

op zich is het wel de bedoeling.. vergeet er alleen steeds over te bellen... ik hoop alleen dat het wel lukt, want ik hoorde dat er nogal een wachtlijst was

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 sep 2007 11:14

Leuk hoor! (het leek misschien even een kruisverhoor.. maar ik was gewoon belangstellend omdat Milan en Boudin ongeveer even oud zijn :) )

Ik heb Boudin wel opgegeven maar aangegeven dat ik het met 2.5 jaar vroeg genoeg vind. Hij vind andere kinderen wel helemaal geweldig want zondagmorgen staat hij te springen om naar de creche te gaan: "Kindjes spelen?"

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 sep 2007 11:18

tvoelt niet als een kruisverhoor hoor :wink:

milan gaat niet naar de creche.. ik vind dat wel jammer.. maar het is hier heel heel slecht geregeld... speelgoed is er bijna niet.. en er passen vaak alleen maar jonge meisjes op.. en dan breng ik mn kind er niet heen.. ik vind dat er sowieso 1 oudere moet zijn.. en dat is er dus vaak niet... ook weet je vantevorenj niet wie er precies oppassen... er kan bijv in het kerkblad staan dat er een oudere oppast, maar als je dan komt dan is ie er ineens niet.. en zijn er toch 3 jonge meisjes.. dus helaas hier geen creche voor milan...
alleen af en toe bij mn zus.. waar het wel goed geregeld is!!

hoe is het verder met boudin? en hoe oud is hij nou precies :oops:

Terug naar “Archief”