ik begin donderdag weer een dagje op school na bijna 8 maanden of zo ga nu het derde jaar in.
Zag er ontzettend tegenop omdat ontzettend veel opdrachten zijn maar heb van een collega die een maand of 4 terug gediplomeerd is alle opdrachten gekregen!!
en daar ben ik echt blij mee want nu heb ik voorbeelden gisteravond moest ik oppassen en toen heb ik 5 zorgvragers geheel uitgewerkt!! was veel werk heb iets van 25 kantjes geschreven! gelukkig typt mijn vriend alles uit die kan dat super snel.
Heb nu weer een goed gevoel over school en hoop over een maand of 7 gediplomeerd verzorgende IG zal zijn!!
Op het werk is het super druk en weer vanalles meegemaakt. Er is een zuster best snel dementerend geworden en die draagt een pruik. Nu hebben we ook een zuster die zwakbegaaft is en die zei tegen de zuster nou zet je hoed eens op (die had ze weer afgedaan) zei die dementerende zuster ja en jij moet je bek houden!!!
Echt we lagen dubbel van het lachen op tafel en het eerste kwartier kon niemand iets zeggen!!!
Geweldig die opmerkingen terwijl ze zulke dingen echt niet toestaan in het klooster!