Ilias schreef:Ahmadinejad wilt inderdaad het Zionistische regime zosnel mogelijk zien verdwijnen en de vlag van de Davidster zosnel mogelijk zien vervangen met de vlag die daar hoort.
Welke vlag mag dat wezen?
Ilias schreef:Zonder enig pardon nemen ze gelijk 1 van onze hieligste gronden over.
Men heeft de Tempelberg al vrij snel weer terug gegeven. Onder Jordaans beheer meen ik? De Wakf heeft het religieuse beheer over de Tempelberg. Zij bepalen ook of je de Tempelberg op mag ja of nee. (Nadat je al gecheckt bent door de Israelische Border Police).
Mijn vader komt uit een dorp waarin Joden en moslims VOOR de ww2 totaal in harmonie leefden,
Daarna niet meer.
En zoinzo verwerp ik die poppenkast genaamd VN ook, Israel heeft 100en resolutie's zonder enig weten te verwerpen, dat zegt dus ook genoeg over die hele poppenkast genaamd VN, gewoonweg niet serieus te nemen.
Moet je eens serieus gaan kijken hoeveel resoluties de VN heeft uitgevaardigt tegen Israel.
Het is gewoon te ziek voor woorden dat ik geen toegang heb tot Masjied Al Aqsa! Ik kan dankzij Israel niet eens de tempelberg bezoeken!
Waar baseer je dan op? Hebben ze jouw geweigerd dan? Op vrijdagen is het inderdaad zo dat je onder een bepaalde leeftijd geen toegang hebt ter voorkoming van relletjes. Ik denk dat je dat dus eerder aan de Arabieren daar te danken hebt dan aan Israel. Als men zich keurig gedragen had, zou er geen rede zijn mensen de toegang te weigeren.
Trouwens wanneer Joden hun heilige plaatsen willen bezoeken in bv. in Sichem (Nablus) -graf van Jozef, die nog gemolesteerd is paar jaar geleden, volgens mij is bezoek ook niet mogelijk maar kweet dat niet zeker-, Bethlehem -graf van Rachel-, en Hebron - graf van Machpela- de laatste twee kunnen dat ook alleen maar op bepaalde tijden en onder bescherming van het leger bezocht worden.
Zo zijn er veel broeders in Nederland gewijgerd in de oude stad.
Uit Nederland bedoel je. En je wil zeggen dat ze de Old City niet mochten bezoeken?
Joden en Christenen kunnen zonder probleem de tempelberg bezoeken, wij moslims niet, en dat is erg!
Dat denk jij. Denk je dat die zo even fluitend de Tempelberg opwandelen?
Nou zowiezo zijn er bepaalde openingstijden en kun je helemaal niet altijd de Tempelberg bezoeken. En mag je je Bijbel niet meenemen en niet bidden op de Tempelberg.
Trouwens de tempelberg heeft toch geen Christelijk heiligdom? En 2e Holocaust is al bezig, op MOSLIMS.
Nee, maar het bevatte ooit wel een Joods heiligdom. Voor mij is de Tempelberg dus ook heilig.
(niet omdat ik anti-semiet ben, maar om mijn land te berschermen van mensen die claimen dat het land van hen is).
Ah dus je hebt er geen probleem mee dat er ook plannen waren om de Palestijnse Joden te vergassen?
Oftewel van Facistisch Joden immigratie. (die maar met 1 doel kwam, het Zionisme)
Wat is er nu Facistisch aan de Joodse immigratie? Nee ze kwamen uit Zionisme of vanuit welke andere beweegreden dan ook. Jij begrijpt het Zionistische gevoel niet en zal daarom ook nooit kunnen begrijpen wat het voor die mensen betekenen om na zoveel eeuwen in ballingschap weer terug te keren naar het land van hun Vaderen.
Ik heb een artikel waarin Israeliers Christenen aanvallen en op ze spuugen, dus nu is elke Israelier een zoon der duivel?
Wat was de situatie waarin dat gebeurde? Spreekt vanzelf dat het antwoord op je vraag nee is.
Moge Allah jullie op het rechte pad zetten en afzetten vanuit het polyhteistische Christendom, zoals de meeste rabbijnen met mij eens zijn, Christendom is een geloof van Afgod, en een Kerk mag niet betreden worden danks haar Afgoderij, Een Moskee is een huis van Monotheisme en een huis voor zuivere aanbidding.
Dit heb ik inderdaad ook weleens gehoord van orthodoxe Jood in Israel die daar ook zo overdacht.
Met die afgoderij bedoelde hij dus dat wij tot Jezus bidden, en Hem als God zien.
Er is natuurlijk maar 1 God (JHWH), maar je moet Hem wel dienen zoals Hij geboden heeft. (in de Bijbel).