*wil de hawaii-krans-foto's zien*

jammer dat wij al zo vroeg moesten gaan, maar het was fijn zolang het duurde

eeeeeen...als klap op de vuurpijl, heb ik vanmiddag Jan's nagels gelakt

Moderator: Moderafo's
gave_meid schreef:...er werd weer lekker veel gezopen...
Dirk schreef:gave_meid schreef:...er werd weer lekker veel gezopen...
Dat jij nu continu met een breezer (dat is toch zo'n babyfles met limonade) rond liep te sjouwen. ik denk dat je meer voor jezelf spreekt. Verder heb ik van je aanwezigheid genoten en hoop ik je nog eens te meeten.
één van de positieve zaken van de meetings vind ik dat er redelijk (er zijn dus best uitzonderingen mogelijken) normaal met alcohol wordt omgegaan (of ik ben zo wereldvreemd dat ik het alcoholmisbruik niet opmerk). Daarom voel ik me ook thuis op de meetings.
ultronic schreef:er was uiteraard n ontvangstcomitee, en dat functioneerde prima
ultronic schreef:we doen ons best Kees, maar dit is gewoon moeilijk op te lossen!
er was uiteraard n ontvangstcomitee, en dat functioneerde prima, maar van die mensen die niet kwamen omdat ze er niemend kende hebben we natuurlijk geen mening of gegevens. beter om dat onderwerp eens te bespreken via t form, ik zal er naar kijken
Dat jij nu continu met een breezer (dat is toch zo'n babyfles met limonade) rond liep te sjouwen. ik denk dat je meer voor jezelf spreekt. Verder heb ik van je aanwezigheid genoten en hoop ik je nog eens te meeten.
één van de positieve zaken van de meetings vind ik dat er redelijk (er zijn dus best uitzonderingen mogelijken) normaal met alcohol wordt omgegaan (of ik ben zo wereldvreemd dat ik het alcoholmisbruik niet opmerk). Daarom voel ik me ook thuis op de meetings.
Dirk schreef:ultronic schreef:er was uiteraard n ontvangstcomitee, en dat functioneerde prima
ehm, ik heb er niks van gemerkt. iedereen heet je welkom(en ik ben al vaker geweest ja), maar een speciaal comité heb ik niet opgemerkt. ik moest zelfs zoeken naar de kassa om mijn tientje te kunnen dumpen
ultronic schreef:hier sluit ik me ook bij aan. het verdeint een complimentje dat iedereen op de bbq redelijk amat weet te houden met alcoholische dranken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten