Vrijdag 14 september Refoweb-BBQ [ wie komen er? ]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 15 sep 2007 12:57

aaah mensen! het was weer ouderwets gezellig!! (nee, ik vond het nog gezelliger trouwens :D ) er werd weer lekker veel gezopen en gelachen, ben benieuwd naar de foto's! :mrgreen:

*wil de hawaii-krans-foto's zien* :D :lol:

jammer dat wij al zo vroeg moesten gaan, maar het was fijn zolang het duurde 8) (en de autorit was nog best lekker ook...tenminste..voor míj wel :P )

eeeeeen...als klap op de vuurpijl, heb ik vanmiddag Jan's nagels gelakt :D (jan Hop..nummer 84 op de lijst dacht ik :P )
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 15 sep 2007 13:05

Op dit moment geeft de peiling op de homepage aan dat maar liefst 77 van de 169 stemmers niet naar onze barbecue komt omdat men niemand kent. Dat laten we natuurlijk niet voor wat het is!

Daarom had RW gistern een ontvangstcomité ingesteld :shock:

Dus nu is iedereen er achter wat de reden is van die 77 stemmers???

Ik betwijfel dat zeer
Stap voor stap, weer een stapje verder.

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 15 sep 2007 13:12

nee dat kan alleen gelden voor diegene die wel komen. uiteraaaard willen we naar n situatie toe dat die mensen ook komen! maar is wel moeilijk om dat zo te krijgen.

het prositeve was dat diegene die nu met moeite voor het eerst waren, en de mening hadden: "ik ken er niemand" aan het eind zeiden dat ze volgende keer weer kwamen!

we doen ons best Kees, maar dit is gewoon moeilijk op te lossen!
er was uiteraard n ontvangstcomitee, en dat functioneerde prima, maar van die mensen die niet kwamen omdat ze er niemend kende hebben we natuurlijk geen mening of gegevens. beter om dat onderwerp eens te bespreken via t form, ik zal er naar kijken

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 15 sep 2007 13:13

gave_meid schreef:...er werd weer lekker veel gezopen...

Dat jij nu continu met een breezer (dat is toch zo'n babyfles met limonade :wink: ) rond liep te sjouwen. ik denk dat je meer voor jezelf spreekt. Verder heb ik van je aanwezigheid genoten en hoop ik je nog eens te meeten.

één van de positieve zaken van de meetings vind ik dat er redelijk (er zijn dus best uitzonderingen mogelijken) normaal met alcohol wordt omgegaan (of ik ben zo wereldvreemd dat ik het alcoholmisbruik niet opmerk :? ). Daarom voel ik me ook thuis op de meetings.
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 sep 2007 13:15

Dirk schreef:

Dat jij nu continu met een breezer (dat is toch zo'n babyfles met limonade :wink: ) rond liep te sjouwen. ik denk dat je meer voor jezelf spreekt. Verder heb ik van je aanwezigheid genoten en hoop ik je nog eens te meeten.

één van de positieve zaken van de meetings vind ik dat er redelijk (er zijn dus best uitzonderingen mogelijken) normaal met alcohol wordt omgegaan (of ik ben zo wereldvreemd dat ik het alcoholmisbruik niet opmerk :? ). Daarom voel ik me ook thuis op de meetings.

EENS! :lol:

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 15 sep 2007 13:16

ultronic schreef:er was uiteraard n ontvangstcomitee, en dat functioneerde prima

ehm, ik heb er niks van gemerkt. iedereen heet je welkom :!: (en ik ben al vaker geweest ja), maar een speciaal comité heb ik niet opgemerkt. ik moest zelfs zoeken naar de kassa om mijn tientje te kunnen dumpen :!:
Laatst gewijzigd door Dirk op 15 sep 2007 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 15 sep 2007 13:16

hier sluit ik me ook bij aan. het verdeint een complimentje dat iedereen op de bbq redelijk amat weet te houden met alcoholische dranken

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 15 sep 2007 13:17

ultronic schreef:we doen ons best Kees, maar dit is gewoon moeilijk op te lossen!
er was uiteraard n ontvangstcomitee, en dat functioneerde prima, maar van die mensen die niet kwamen omdat ze er niemend kende hebben we natuurlijk geen mening of gegevens. beter om dat onderwerp eens te bespreken via t form, ik zal er naar kijken

Ja maak eens een nieuw topic aan. Dan kan je dat pas onderzoeken! want 77 mensen van de 169 is toch 45% van het totaal
Stap voor stap, weer een stapje verder.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 15 sep 2007 13:18

ultronic schreef:hier sluit ik me ook bij aan. het verdeint een complimentje dat iedereen op de bbq redelijk amat weet te houden met alcoholische dranken

*hik* 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 sep 2007 13:19

Dirk schreef:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 sep 2007 13:20

Dirk schreef:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 sep 2007 13:21

Dirk schreef:
ultronic schreef:er was uiteraard n ontvangstcomitee, en dat functioneerde prima

ehm, ik heb er niks van gemerkt. iedereen heet je welkom :!: (en ik ben al vaker geweest ja), maar een speciaal comité heb ik niet opgemerkt. ik moest zelfs zoeken naar de kassa om mijn tientje te kunnen dumpen :!:

Jij hebt dat heul niet nodig, daarom hebben we je genegeerd :mrgreen:
Fijn hè, men is niet zo geld-belust :wink:

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 15 sep 2007 13:22

ultronic schreef:hier sluit ik me ook bij aan. het verdeint een complimentje dat iedereen op de bbq redelijk amat weet te houden met alcoholische dranken

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

sorry :P :lol: :lol: :lol:

@Dirk,, haha en daar komt nog bij dat ik geen enkele breezer zelf betaald heb... :D 1 van Jan, 1 van iemand anders(wie was dat ook alweer...was jijdat??? :P ) en 1tje van raaf, die mocht ik hebben als ik 'm open kon krijgen..haha :mrgreen: 30 november in zeist gaan we weer meeten! ;)
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 sep 2007 13:26

:schaterlach: :schaterlach:

koekie
Mineur
Mineur

Berichtdoor koekie » 15 sep 2007 14:03

dat was dan wel te danken aan de bardienst :puh:
als je een kuil graaft met je tanden, krijg je geen vieze handen.

Terug naar “Archief”