jamillah schreef:Calvin, je bent geen homo zeker?
Jawel, ik ben wel degelijk mens.
Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Dus eigenlijk heb je een dubbele last op je schouder? Je bent homo, kinderloos en niet getrouwd?
Zomaar een speculatie hoor..
Riska schreef:Calvin's opmerking getuigt naar mijn gevoel van weinig inlevingsvermogen wat het betekent om ervoor uit te komen, zeker in een wereld die zo langzamerhand weer veel intoleranter wordt naar mensen met deze geaardheid...
Calvin schreef:jamillah schreef:Dus eigenlijk heb je een dubbele last op je schouder? Je bent homo, kinderloos en niet getrouwd?
Zomaar een speculatie hoor..
Calvin schreef:Ik ben gelukkig getrouwd en vader. Ben je bereidt naar zo'n iemand zn mening te luisteren of doe je dat gelijk af als flauwekul?
Calvin schreef:- Het gaat om gevoelens die niet bevredigd kunnen worden omdat een relatie tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht bijbels niet is toegestaan. Dat is inderdaad een zwaar kruis. Ik gaf echter aan dat ze niet de enige zijn die op het gebied van het sexuele/relatie een kruis te dragen hebben. Een vrijgezelle man heeft ook zijn sexuele begeerten die echter niet vervuld kunnen worden (wel naar de normen van de wereld, maar niet naar de bijbelse normen). Zo vreemd lijkt mij deze vergelijking niet.
- Is er nog het besef dat een relatie tussen mensen van hetzelfde geslacht de Heere een gruwel is?
Calvin schreef:- Mij valt op dat homo's vaak een overmatige belangstelling voor zichzelf hebben. Erg ik gericht. Dat vind ik ook vaak in de homo discussies tot uiting komen. Men profileert zich vaak wel erg.
Calvin schreef:- Mij valt op dat homo's vaak een overmatige belangstelling voor zichzelf hebben. Erg ik gericht. Dat vind ik ook vaak in de homo discussies tot uiting komen. Men profileert zich vaak wel erg.
paprikameisje2 schreef:Calvin schreef:- Mij valt op dat homo's vaak een overmatige belangstelling voor zichzelf hebben. Erg ik gericht. Dat vind ik ook vaak in de homo discussies tot uiting komen. Men profileert zich vaak wel erg.
dan ken jij ws te weinig homo's!! die begrijpen je teminsten en kan je gewoon mee praten!!
k denk dat een vrouw er dan anders tegenaankijkt dan een man.... die conclusie trek ik dan maar!!
Cisca schreef:En daarom zou iedereen dat moeten vinden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten