Moderator: Moderafo's
jnien schreef:Smurffie.. ik was wel even benieuwd of je nog een kans hebt gehad bij die jongen..
Om met hem te praten bedoel ik..
kwebbel schreef:Wauw diep respect voor jou hoe jij dat heb doorgestaan !!! Dank God dat Hij jou er zo doorheen heeft gesleept !! Doet me denken aan het voetstappen gedicht.............Funlover schreef: [...]
Smurffie schreef:jnien schreef:Smurffie.. ik was wel even benieuwd of je nog een kans hebt gehad bij die jongen..
Om met hem te praten bedoel ik..
Eh, ja, maar hij gaat nog steeds op oude voet verder. Ik vroeg 'm wanneer hij van plan was volwassen te worden. Hij keek me nogal vreemd aan en antwoordde: ''Voorlopig nog niet, veel te leuk zo'' Nah, dan kan ik er weinig meer aan veranderen hè![]()
Verder hebben we gewoon leuk contact..hij zal heus ooit nog wel veranderen mag ik hopen
Marnix schreef:Die kans dat het bij jou later ook fout gaat is niet groter dan bij mensen met niet gescheiden ouders. Het gaat om een stukje vertrouwen en dat kost bij jou waarschijnlijk wat meer tijd. Een keer ruzie of een meningsverschil is niet erg. Bedenk dan gewoon hoevele jullie van elkaar houden en dat dat veel sterker is.
Even wat relativering van een nuchter iemand...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten