essieee schreef:tsja ik heb alleen nog maar wat van tupperware(al die verplichte avondjes)
Dat spul is hartstikke handig hoor! Ik bedenk nu bijvoorbeeld dat ik mijn broodtrommel bij mijn ouders heb laten liggen

Moderator: Moderafo's
Cybercurse schreef:Ik zeg altijd tegen m'n vriendin: 'als je met de uitzet begint maak ik het uit'(is niet helemaal serieus)
Ik ben zelf al wel begonnen: sterio installatie, breedbeeld tv ed.
JopieK schreef:Cybercurse schreef:Ik zeg altijd tegen m'n vriendin: 'als je met de uitzet begint maak ik het uit'(is niet helemaal serieus)
Ik ben zelf al wel begonnen: sterio installatie, breedbeeld tv ed.
Hehe, pc is natuurlijk basis-uitrusting, maar heb je een uitzet ook nodig voor als je op kamers gaat?
Tirreg schreef:ongeveer een jaar geleden sprak ik een meisje die een vriend had, die zei dat ik ook voor mn uitzet moest gaan sparen, haar vriend deed dat ook. wat vinden jullie: moeten jongens ook voor het uitzet sparen?
muizzzzje schreef:Tirreg schreef:ongeveer een jaar geleden sprak ik een meisje die een vriend had, die zei dat ik ook voor mn uitzet moest gaan sparen, haar vriend deed dat ook. wat vinden jullie: moeten jongens ook voor het uitzet sparen?
Hm... jongens voor hun uitzet sparen... kheb het eigenlijk nog nooit gehoord! Volgens mij doen meisjes het meestal! kzie mijn broer nog niet snel voor zn uitzet gaan sparen hahaha... maare... je kan het natuurlijk ook samen doen!!!dan heb je tenminste iets wat je beiden mooi vind!!
Tirreg schreef:muizzzzje schreef:Tirreg schreef:ongeveer een jaar geleden sprak ik een meisje die een vriend had, die zei dat ik ook voor mn uitzet moest gaan sparen, haar vriend deed dat ook. wat vinden jullie: moeten jongens ook voor het uitzet sparen?
Hm... jongens voor hun uitzet sparen... kheb het eigenlijk nog nooit gehoord! Volgens mij doen meisjes het meestal! kzie mijn broer nog niet snel voor zn uitzet gaan sparen hahaha... maare... je kan het natuurlijk ook samen doen!!!dan heb je tenminste iets wat je beiden mooi vind!!
het lijkt me voor een jongen wel dat je dan eerst verkering moet hebben. dan kun je ook de smaak van je vriendin sparen.
paprikameisje2 schreef:bij ons in de buurt is het gebruikelijk dat de vriend met de meid mee gaat om een bestekcassette uit te gaan zoeken. en zulke kleine dingetjes nog meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten