je uitzet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 nov 2003 12:18

essieee schreef:tsja ik heb alleen nog maar wat van tupperware(al die verplichte avondjes)

Dat spul is hartstikke handig hoor! Ik bedenk nu bijvoorbeeld dat ik mijn broodtrommel bij mijn ouders heb laten liggen :( dus ik ga zo maar ff wat plastic bakjes kopen.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 24 nov 2003 13:09

Ik vind alleen de kleuren van tupperware niet leuk!! Allemaal groen, geel, blauw, oranje....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 nov 2003 13:32

wat voor kleur wil je dan wel? :lol:

Ik ben vanmorgen eens ff de zolder op geweest, kwam ik toch veel dingen tegen van mijn uitzet. :P 8) Zelfs een stofzuiger, strijkplank, strijkijzer, (bad)handdoeken, bekers, pannen, borden, bestek etc....
En zelfs een magnetron. extra dekbed. matras.

Alleen ontrbreekt nog een kamer. :mrgreen:

JopieK
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor JopieK » 24 nov 2003 14:14

Cybercurse schreef:Ik zeg altijd tegen m'n vriendin: 'als je met de uitzet begint maak ik het uit' ;) (is niet helemaal serieus)

Ik ben zelf al wel begonnen: sterio installatie, breedbeeld tv ed.;)

Hehe, pc is natuurlijk basis-uitrusting, maar heb je een uitzet ook nodig voor als je op kamers gaat? ;)
Cognito Ergo Credo, Credo Ergo Sum

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 24 nov 2003 17:39

Ikke21 schreef:Ik vind alleen de kleuren van tupperware niet leuk!! Allemaal groen, geel, blauw, oranje....

ik heb alles blauw-wit, dus wel leuk...

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 24 nov 2003 22:24

JopieK schreef:
Cybercurse schreef:Ik zeg altijd tegen m'n vriendin: 'als je met de uitzet begint maak ik het uit' ;) (is niet helemaal serieus)

Ik ben zelf al wel begonnen: sterio installatie, breedbeeld tv ed.;)

Hehe, pc is natuurlijk basis-uitrusting, maar heb je een uitzet ook nodig voor als je op kamers gaat? ;)

Ik zit op kamers ;) (met uitzet en al ;))

muizzzzje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muizzzzje » 25 nov 2003 10:53

Pffft... kga echt nog niet aan mn uitzet denken! Voor mn laatste verjaardag kwam een nicht van mij ook al aanzetten met handdoeken en theedoeken enzo! Toen had mn moeder denk ik ook de smaak te pakken want het worden er steeds meer! Aan de ene kant wel handig... vooral als ze dat bij de andere spullen ook doen :lol: maare... straks zit je met kleuren die je later helemaal niet leuk vind. Dus t liefste liever nog ff niet... maar ja je kan moeilijk zeggen dat je het niet wilt he! En aangezien ik binnenkort weer jarig ben, ga ik even tegen iedereen zeggen dat ik voorlopig niet van plan ben het huis uit te gaan...
Vriend/ vriendin

Je hebt iemand nodig
stile en oprecht.
Die, als het erop aankomt
voor je bid en voor je vecht.
En als je iemand hebt
die met je lacht en grient.
Dan pas kan je zeggen:
Ik heb een vriend!

Tirreg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 25 nov 2003 10:55

ongeveer een jaar geleden sprak ik een meisje die een vriend had, die zei dat ik ook voor mn uitzet moest gaan sparen, haar vriend deed dat ook. wat vinden jullie: moeten jongens ook voor het uitzet sparen?

muizzzzje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muizzzzje » 25 nov 2003 11:00

Tirreg schreef:ongeveer een jaar geleden sprak ik een meisje die een vriend had, die zei dat ik ook voor mn uitzet moest gaan sparen, haar vriend deed dat ook. wat vinden jullie: moeten jongens ook voor het uitzet sparen?

Hm... jongens voor hun uitzet sparen... kheb het eigenlijk nog nooit gehoord! Volgens mij doen meisjes het meestal! kzie mijn broer nog niet snel voor zn uitzet gaan sparen hahaha... maare... je kan het natuurlijk ook samen doen!!! :lol: dan heb je tenminste iets wat je beiden mooi vind!! :o
Vriend/ vriendin

Je hebt iemand nodig

stile en oprecht.

En als je iemand hebt

Dan pas kan je zeggen:

Ik heb een vriend!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 nov 2003 11:01

bij ons in de buurt is het gebruikelijk dat de vriend met de meid mee gaat om een bestekcassette uit te gaan zoeken. en zulke kleine dingetjes nog meer

Tirreg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 25 nov 2003 11:02

muizzzzje schreef:
Tirreg schreef:ongeveer een jaar geleden sprak ik een meisje die een vriend had, die zei dat ik ook voor mn uitzet moest gaan sparen, haar vriend deed dat ook. wat vinden jullie: moeten jongens ook voor het uitzet sparen?

Hm... jongens voor hun uitzet sparen... kheb het eigenlijk nog nooit gehoord! Volgens mij doen meisjes het meestal! kzie mijn broer nog niet snel voor zn uitzet gaan sparen hahaha... maare... je kan het natuurlijk ook samen doen!!! :lol: dan heb je tenminste iets wat je beiden mooi vind!! :o

het lijkt me voor een jongen wel dat je dan eerst verkering moet hebben. dan kun je ook de smaak van je vriendin sparen.

muizzzzje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muizzzzje » 25 nov 2003 11:04

Tirreg schreef:
muizzzzje schreef:

het lijkt me voor een jongen wel dat je dan eerst verkering moet hebben. dan kun je ook de smaak van je vriendin sparen.

Ja haha... idd! Maare... als zij nou net iets mooi vind wat jij niet mooi vind, zit je ook weer! Dus daarom wil ik liever nog niet te veel hebben! En wie weet wat je over een paar jaar weer mooi vind! Tis echt lastig, maar alles wat je krijgt is weer meegenomen :lol: alst er een beetje normaal uitziet!
Vriend/ vriendin

Je hebt iemand nodig

stile en oprecht.

En als je iemand hebt

Dan pas kan je zeggen:

Ik heb een vriend!

muizzzzje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muizzzzje » 25 nov 2003 11:06

paprikameisje2 schreef:bij ons in de buurt is het gebruikelijk dat de vriend met de meid mee gaat om een bestekcassette uit te gaan zoeken. en zulke kleine dingetjes nog meer

ja idd... is toch logisch eigenlijk. Je gebruikt alle spullen toch samen? Dus je moet het ook alletwee mooi vinden!
Meubels koop je toch ook niet alleen?
Vriend/ vriendin

Je hebt iemand nodig

stile en oprecht.

En als je iemand hebt

Dan pas kan je zeggen:

Ik heb een vriend!

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 25 nov 2003 12:12

Mijn vriend en ik hebben alles samen gekocht, dat is juist heel leuk, lekker alles samen kopen. Ik ben blij dat hij daar ook zijn eigen mening over heeft en zo groei je ook heel erg naar het moment toe dat je gaat trouwen en dat je al die leuke spulletjes kan gaan gebruiken!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 nov 2003 15:24

Mijn vriend woont in een studentenhuis waar mensen gaan en komen, maar de spullen blijven wel daar. Dus de meeste dingen die we later gebruiken zijn de dingen die ik nu heb gekocht. Maar als student ben je allang blij als je een oude vriezer van iemand krijgt en dan koop je later samen wel wat mooiers als je werkt. Volgens mij kan het mijn vriend echt geen bal schelen met wat voor kleur washandje hij zich wast hoor. En mij boeit het eigenlijk ook niet zo, ik vind het al leuk genoeg om nu alles voor mezelf te hebben.

Terug naar “Archief”