Dus?Smurffie schreef:Ik bedenk me net dat ik van al die sigaretten die ik rook, makkelijk een gezin zou kunnen onderhouden

Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Weet je wat ik me afvraag.... Hoe betalen al die jonge gezinnen al die kinderen!Kleding, speelgoed, eten, pampers, een buggy en nog veel meer.... Terwijl je ook een hypotheek of huur moet betalen, en de mama vaak niet werkt....
Of valt er zoveel af als je kinderen hebt (uitgaan, uitgebreid shoppen enz) dat je alsnog even duur uit bent?
Kinderbijslag?rafaell schreef:Acire schreef:Weet je wat ik me afvraag.... Hoe betalen al die jonge gezinnen al die kinderen!Kleding, speelgoed, eten, pampers, een buggy en nog veel meer.... Terwijl je ook een hypotheek of huur moet betalen, en de mama vaak niet werkt....
Of valt er zoveel af als je kinderen hebt (uitgaan, uitgebreid shoppen enz) dat je alsnog even duur uit bent?
En de studieschuld afbetaald dient te worden
kwebbel schreef:Jaaaaaaa, laten we het ook eens over een spannende kant van de relatie hebben!!!!!!Getrouwden stellen of toekomstige getrouwden: tataaaaaaaaaaa.....brrrrrrrrr.......: de financiën !!!!!
Wie o wie beheert de financiën ?? Is dat de:
- o zo handige, de multifunctionele-zoals-bellen-smsen-ook-nog-weet-waar-je-man-zijn-overhemd-ligt-vrouw???
Of is het de:
- handige-klusser-die-zeurt-dat-de-vrouw-weer-teveel-heeft-uitgegeven-aan-kleding-man ??
Hebben jullie 1 of 2 rekeningen? Waarom? Waarom juist niet? Huwelijkse voorwaarden? Of gewoon in gemeenschap van goederen? Waarom wel of niet?
Graag de reacties!!!!!
P.S. niet voor de nieuwsgierigheid hoor, ben gewoon benieuwd
vlinder schreef:[...]
Er word wel gezegd het is alleen maar geld wegbrengen want met kopen komt het huis naar je toen ( en dat is natuurlijk ook wel zo) maar als alleen de man werkt in het gezin dan is een huis kopen geen optie omdat de kosten dan te hoog zijn. ( en daar komt nog bij dat je op 1 salaris geen hypotheek krijgt of diegene moet een heel goed salaris hebben)
[...]
Gerdien B. schreef:misschien een beter salaris dan de mensen hier?
Ik heb een huur flatje en kan net rondkomen. Ik kan niet een s een hypotheek krijgen.
Daarbij ligt het er aan wat voor huisjees je hebt gekocht: dure in de stad of goedkopere in andere plaatsen. Zo heeft mijn zus een mega groot huis met een tuin van 40 meter diep in zeeland gekocht. Voor dat geld konden ze rondom Utrecht enkel een flatje kopen.
Evelien schreef:Gerdien B. schreef:misschien een beter salaris dan de mensen hier?
Ik heb een huur flatje en kan net rondkomen. Ik kan niet een s een hypotheek krijgen.
Daarbij ligt het er aan wat voor huisjees je hebt gekocht: dure in de stad of goedkopere in andere plaatsen. Zo heeft mijn zus een mega groot huis met een tuin van 40 meter diep in zeeland gekocht. Voor dat geld konden ze rondom Utrecht enkel een flatje kopen.
miss. scheelt dat.
Maar mijn vriend heeft niet echt een mega hoge salaris. Heeft een half jaar een huis gekocht van de woningbouwvereniging, die zijn dan ook niet zo heel duur (miss. scheelt dat ook wel).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten