Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Dat is dus uit tweede hand zonder een derde onafhankelijke bron die het kan bevestigen.Bevlogen schreef:Define inspiration... Bush heeft wel degelijk zo'n uitspraak gedaan als Zahra hier zegt:
artikel
Dus Sabra, laat je nakijken!
zahra schreef:Denkertje21 schreef:zahra schreef: Ik weet echt bijna zeker dat hij iets zei in de trant van..God gaf mij een aanwijzing..(zoiets) dat ik Irak of Afghanistan moest aanvallen
Maar ik zal bewijs zoeken..ik kan het me namelijk nog haarscherp herinneren dat ik zoiets hoorde of las
Oeps...
En Allah geeft de Taliban aanwijzingen, geeft Palestijnse zelfmoordcommando''s aanwijzingen, geeft Osama Bin Laden aanwijzingen en ga zo maar door...
Zo laat iedereen zijn of haar God buikspreken!
Wat zit jij nou de hele tijd te zeuren over buikspreken..![]()
Ja ik weet dat jij de Islam een verschrikkelijke Godsdienst vind..heeft die afkeer er iets mee te maken dat je Homo bent..misschien rare vraag, maar het zou toch kunnen.?
In het Christendom is homofillie in praktijk brengen namelijk ook een zonde..het is dus niet de Islam speciaal die er op tegen is
Machiavelli schreef:Dat is dus uit tweede hand zonder een derde onafhankelijke bron die het kan bevestigen.Bevlogen schreef:Define inspiration... Bush heeft wel degelijk zo'n uitspraak gedaan als Zahra hier zegt:
artikel
Nice try th0.
Ook nooit bevestigd.Bevlogen schreef:Tja, voor zover ik weet heeft het Witte Huis deze uitspraak nooit ontkent en het heeft in diverse media gestaan, dusch...
Typ in google maar eens "God +bush +irak" in. Dan krijg je tientallen bronnen
Nee, die uitspraak is nergens te vinden. De enige die de uitspraak in de wereld heeft gebracht en de enige die deze uitspraak heeft bevestigt is dezelfde Palestijn. Er is verder geen enkele bron of grond voor die uitspraak.zahra schreef:
misschien zijn die uitspraken ook wel te horen op googlevideo's of youtube
Maar het was ook best bekend..want Bush kreeg door zijn uitspraken daarover ook veel commentaar van mensen, ook van Christenen
Klopt. Naar Abumaze en zijn trawant. Nu moet ik eerlijk zeggen dat dat niet de meest betrouwbare bronnen zijn. Witte Huis heeft overigens wel degelijk geantwoord: ze noemen de beweringen absurd...Machiavelli schreef:Ook nooit bevestigd.Bevlogen schreef:Tja, voor zover ik weet heeft het Witte Huis deze uitspraak nooit ontkent en het heeft in diverse media gestaan, dusch...
Typ in google maar eens "God +bush +irak" in. Dan krijg je tientallen bronnen
Al die bronnen leiden terug naar die ene bron.
Daarnaast vind ik dat met slechts een uitspraak een niet erge zaak op hebt gebouwd.
zahra schreef:Bevlogen schreef:Define inspiration... Bush heeft wel degelijk zo'n uitspraak gedaan als Zahra hier zegt:
artikel
![]()
![]()
zie je wel, mijn geheugen liegt niet
Bevlogen schreef:Define inspiration... Bush heeft wel degelijk zo'n uitspraak gedaan als Zahra hier zegt:
artikel
zahra schreef:
Bush heeft dingen gezegd in de trant van God sprak mij aan, of God gaf mij.....en al die bla bla bla..en dat ging dan Irak of Afghanistan
Wat hij precies zei weet ik niet meer, maar veel mensen hadden het er toen daar nog over.
Dus Harm-J hoeft zich zeker niet na te laten kijken, dat kan jij beter doen
Sabra schreef:Heb je al opgezocht wat Dar El Harb betekent voor de islam en op welke wijze daar men vorm aan tracht te geven?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten