Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Ik vraag me af waarom er een 20 weken echo is?
Ze zeggen om te zien of er geen afwijkingen zijn.
Maar ja, wat als er wel afwijkingen zijn?
Wat heb je er aan om dat te horen dan?
Ik weet dus nog niet of we die echo gaan doen...
Aan de andere kant.. het is wel gewoon leuk om te zien,
en m'n man wil weten of 't een jongetje of meisje wordt.
lammetje schreef:Gelukkig viel het mee!! En 4 weken verschil is toch heel veel rond die tijd! Heeft ze meteen verlof, of had ze dat al?![]()
Wel spannend nu!
jep ik kan jullie ook de hand schudden!!!Evelien schreef:*Annette* schreef:Smurffie schreef:tactix schreef:Hoever ben je heen?
Ik denk de eerste of tweede dag ongesteldIk lijk dan ook altijd een maand of 4 zwanger
gelukkig ben dus niet de enigste die dat heeft. Ik heb altijd de eerste paar dage n hele harde dikke buik
hier nog 1 (dr zullen veel meiden/vrouwen zijn die dat hebben)
kwebbel schreef:jep ik kan jullie ook de hand schudden!!!Evelien schreef:*Annette* schreef:Smurffie schreef:tactix schreef:Hoever ben je heen?
Ik denk de eerste of tweede dag ongesteldIk lijk dan ook altijd een maand of 4 zwanger
gelukkig ben dus niet de enigste die dat heeft. Ik heb altijd de eerste paar dage n hele harde dikke buik
hier nog 1 (dr zullen veel meiden/vrouwen zijn die dat hebben)weet je wat bij ons in de Kerk dan altijd zo leuk is????? De mensen kijken je na (weten dat je pas getrouwd bent) en speculeren dan stiekem of je dan al wel niet zwanger bent
En ik denk nuchter: ach laat ze maar gaan. Volgende week zien ze weer een strak buikje (ahum) en is t weer over !!
(sorry even offtopic
)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten