margarethamaria schreef:Liefff!
Wat heb je het leuk ingericht trouwens..
Lief hoor die Thomas. Heerlijk zow babytje alsk die foto's zie verlangk er zo naar. haha
Wat heeft ie trouwens lekker donker haar, en ook die ogen en beetje bruin gezicht. mooi

Moderator: Moderafo's
liefje schreef:Ik zat vanavond even foto`s terug te kijken...mensen wat had ik een dikke buik. was bijna 25 kilo aangekomen, en jullie? nu moet het er nog weer af![]()
mirjan20 schreef:lammetje schreef:Leuk bloempie, de tijd gaat zeker snel!!! Geniet maar van hem.
Liefje: ik vind ook dat je het verschil kunt zien van jongen/meisje hoor!
Mirjan: tante worden is ook erg leuk hoor! Al vond ik het met mijn broertje toendertijd ook geweldig!! lekker moederen
Jaha, kvond en vind het met mn broertje en zusje ook erg leuk, maar die zijn inmiddels alweer bijna 6 en 3,5 dus jah kleine is dr wel af, al is deze tijd ook erg leuk. Maar de kans is klein dat ik nog een broertje of zusje krijg, dus jah moet ik me maar richten op het tante worden om weer eens wat vaker een baby in ons huis te hebben.
Leej schreef:mirjan20 schreef:lammetje schreef:Leuk bloempie, de tijd gaat zeker snel!!! Geniet maar van hem.
Liefje: ik vind ook dat je het verschil kunt zien van jongen/meisje hoor!
Mirjan: tante worden is ook erg leuk hoor! Al vond ik het met mijn broertje toendertijd ook geweldig!! lekker moederen
Jaha, kvond en vind het met mn broertje en zusje ook erg leuk, maar die zijn inmiddels alweer bijna 6 en 3,5 dus jah kleine is dr wel af, al is deze tijd ook erg leuk. Maar de kans is klein dat ik nog een broertje of zusje krijg, dus jah moet ik me maar richten op het tante worden om weer eens wat vaker een baby in ons huis te hebben.
Wow Mirjan, jij bent net zo trots als ik op mijn zusje.
Nog 2,5 maand wachten het het brusje. Duurt best lang hoor!! Vooral as je die lieve foto's van Thomas en de rest bekijkt. Zo'n heel klein hummeltje doet zo lief aan he!! Hoewel ik van peutertjes wel meer geniet!
Als toegift nog een foto van mijn zusje:
(Lekker geblubberd tussen de mais)
liefje schreef:Graag gedaan, ik had nog wel een paar dagen lekkende borsten, hoe bedoel je helemaal gestopt hoeveel weken/dagen? ik ben gestopt toen er met kolven moeiteloos per keer minder dan 10 cc uit kwam, en er geen spanning meer op stond.
*Annette* schreef:mirjan20 schreef:Heerlijk zow babytje alsk die foto's zie verlangk er zo naar. haha
Hier nog zo'n één![]()
Wat een mooi kindje bloempie!! Mooi donker haar, en lekker donker koppie! Mooie inrichting! Leuk al dat blauw zo, wisten jullie dat het een jongetje werd??
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 70 gasten