De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 20 jul 2007 21:17

margarethamaria schreef:Liefff!
Wat heb je het leuk ingericht trouwens..

Lief hoor die Thomas. Heerlijk zow babytje alsk die foto's zie verlangk er zo naar. haha

Wat heeft ie trouwens lekker donker haar, en ook die ogen en beetje bruin gezicht. mooi :P

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 20 jul 2007 21:23

mirjan20 schreef:Heerlijk zow babytje alsk die foto's zie verlangk er zo naar. haha

Hier nog zo'n één :8>

Wat een mooi kindje bloempie!! Mooi donker haar, en lekker donker koppie! Mooie inrichting! Leuk al dat blauw zo, wisten jullie dat het een jongetje werd??
Wat de toekomst brengen moge........

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 20 jul 2007 21:39

Ik zat vanavond even foto`s terug te kijken...mensen wat had ik een dikke buik. was bijna 25 kilo aangekomen, en jullie? nu moet het er nog weer af :(
Laatst gewijzigd door liefje op 13 aug 2007 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 21 jul 2007 08:52

wat een dropje, die Thomas!! Echt super :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 21 jul 2007 11:18

liefje schreef:Ik zat vanavond even foto`s terug te kijken...mensen wat had ik een dikke buik. was bijna 25 kilo aangekomen, en jullie? nu moet het er nog weer af :(

Ik was bij Timo 9 kilo aangekomen en die waren er ook weer snel af :)
De dag na de bevalling waren de eerste kilo's er al af maar das logisch want je baby en al het vruchtwater en placenta wegen ook wel wat :wink:
Na 3 weken was ik weer op mijn oude gewicht.
Het duurde een maand voor ik weer in mijn maat 38 paste maar dat vond ik zelf erg snel want na Merel duurde dat wel een jaar en heb ik ook een dieet gevolgd om die kilo's kwijt te raken.
Nu vlogen de kilo's er zonder dieet af.
Erg handig :mrgreen:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 jul 2007 17:46

Conny wat ist toch een mooi ventje! Hij lijkt zeker weten op jou!!!

En die inrichting is gaaf idd:D Leuk dat creme/wit met blauw!!!
Hij past er gewoon precies he die Thomas. En dat mondje...liiefffff!

@Vlinder boffen dat je zo gauw op je oude gewicht zat...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 jul 2007 17:48

ja idd vlinder ik mag er nog 14 te gaan :P

Leej
Mineur
Mineur

Berichtdoor Leej » 21 jul 2007 18:46

mirjan20 schreef:
lammetje schreef:Leuk bloempie, de tijd gaat zeker snel!!! Geniet maar van hem.

Liefje: ik vind ook dat je het verschil kunt zien van jongen/meisje hoor!

Mirjan: tante worden is ook erg leuk hoor! Al vond ik het met mijn broertje toendertijd ook geweldig!! lekker moederen :wink:

Jaha, kvond en vind het met mn broertje en zusje ook erg leuk, maar die zijn inmiddels alweer bijna 6 en 3,5 dus jah kleine is dr wel af, al is deze tijd ook erg leuk. Maar de kans is klein dat ik nog een broertje of zusje krijg, dus jah moet ik me maar richten op het tante worden om weer eens wat vaker een baby in ons huis te hebben. :P

Wow Mirjan, jij bent net zo trots als ik op mijn zusje.
Nog 2,5 maand wachten het het brusje. Duurt best lang hoor!! Vooral as je die lieve foto's van Thomas en de rest bekijkt. Zo'n heel klein hummeltje doet zo lief aan he!! Hoewel ik van peutertjes wel meer geniet!

Als toegift nog een foto van mijn zusje:

Afbeelding
(Lekker geblubberd tussen de mais :lol: )
Zoals een bloem de zon nodig heeft om bloem te worden, zo heeft een mens de liefde nodig om mens te worden

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 21 jul 2007 18:53

Leej schreef:
mirjan20 schreef:
lammetje schreef:Leuk bloempie, de tijd gaat zeker snel!!! Geniet maar van hem.

Liefje: ik vind ook dat je het verschil kunt zien van jongen/meisje hoor!

Mirjan: tante worden is ook erg leuk hoor! Al vond ik het met mijn broertje toendertijd ook geweldig!! lekker moederen :wink:

Jaha, kvond en vind het met mn broertje en zusje ook erg leuk, maar die zijn inmiddels alweer bijna 6 en 3,5 dus jah kleine is dr wel af, al is deze tijd ook erg leuk. Maar de kans is klein dat ik nog een broertje of zusje krijg, dus jah moet ik me maar richten op het tante worden om weer eens wat vaker een baby in ons huis te hebben. :P

Wow Mirjan, jij bent net zo trots als ik op mijn zusje.
Nog 2,5 maand wachten het het brusje. Duurt best lang hoor!! Vooral as je die lieve foto's van Thomas en de rest bekijkt. Zo'n heel klein hummeltje doet zo lief aan he!! Hoewel ik van peutertjes wel meer geniet!

Als toegift nog een foto van mijn zusje:

Afbeelding
(Lekker geblubberd tussen de mais :lol: )

Wat heeft je zusje mooie krulletjes. Echt lief :P snoopy

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 jul 2007 20:21

liefje schreef:Graag gedaan, ik had nog wel een paar dagen lekkende borsten, hoe bedoel je helemaal gestopt hoeveel weken/dagen? ik ben gestopt toen er met kolven moeiteloos per keer minder dan 10 cc uit kwam, en er geen spanning meer op stond.

Oké, ik zat bij mezelf al te denken, wanneer beslis ik dat ik er echt helemaal mee stop? Want door het kolven blijft de borstvoeding toch in stand, ook al wordt het steeds minder. Maar het is duidelijk zo. thanks.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 jul 2007 20:23

*Annette* schreef:
mirjan20 schreef:Heerlijk zow babytje alsk die foto's zie verlangk er zo naar. haha

Hier nog zo'n één :8>

Wat een mooi kindje bloempie!! Mooi donker haar, en lekker donker koppie! Mooie inrichting! Leuk al dat blauw zo, wisten jullie dat het een jongetje werd??

Dank je!
Ja we wisten dat het een jongen zou worden. Het behang zat er al op. Twee wanden zijn effen blauw en twee wanden hebben met die bloemen er op. In die bloem zit een heel klein beetje roze, dus als het een meisje was geweest hadden we dat meer terug laten komen. Nu valt het helemaal weg bij al dat blauw.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 jul 2007 20:25

Wat een schattig zusje heb je leej!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 21 jul 2007 21:54

liefje schreef:ja idd vlinder ik mag er nog 14 te gaan :P

komt wel goed joh :wink:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 21 jul 2007 22:00

leuke foto's weer :)

zo'n klein hummeltje blijft lief :)

Mijn vriendin is nu bijna 30 weken zwanger van de derde en ik kan niet wachten tot het geboren is!

Toch vind ik de leeftijdsfase waarin Timo nu zit ook erg leuk! ( eigenlijk nog leuker :wink: :) )
Je ziet dat ze steeds meer kunnen en dat ze ook wijzer worden.
En dan dat gebrabbel! :lol:
Timo zegt nu : mama, papa, oma en bah :mrgreen:
En klap is in de handjes zingen vind hij ook erg leuk :wink:
Het leukste vind hij nog het hieperdepiep hoera ( en dan gaan die armpjes vol enthousiasme omhoog :lol: :lol: )

Dus ja het is beide leuk, als ze zo heel klein zijn maar ook als ze weer groter worden 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 jul 2007 00:51

Caroline is nu bijna 1,5 jaar en eigenlijk vind ik het heel eerlijk gezegd niet zo erg leuk. Ze huilt best veel, ik weet niet waarom. En het eten is nog steeds een drama. Danny is 2,5 en die kletst er op los. Toen hij 1,5 was genoot ik er veel meer van, ik weet niet wat het is. Of ze toch om een of andere reden niet lekker in haar vel zit ofzo, ik weet het niet. Soms kan ik me er ook heel schuldig om voelen. Word er gezegd: geniet er maar van, ze zijn zo snel groot. Ja dat weet ik ook wel, maar ik loop vaak met een kind op mijn arm dat zich niet vermaken kan of niet prettig voelt. Zet ze gewoon in de box en doe de deuren maar dicht, want ik vind het vervelend voor de buren. De buurvrouw zei ook al van de week: wat huilt ze toch veel, wat is er aan de hand?

Op aanraden van logopediste ben ik met andere manier van eten bezig. Ik heb dus het idee dat ze sindsdien nog meer is gaan huilen. Ze kreeg 's morgens een fles pap nu moet ik flesje opvolgmelk en daarna halve boterham geven. Daar zit ze alleen maar mee te smeren. Ik weet het ff niet en ben blij dat het weekend is, kan haar papa zich over haar ontfermen, ook komen er wel geregeld buurmeisjes met haar spelen, heb ik even mijn handen vrij.

Terug naar “Archief”