Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Dacht dat jij een bron had, ik heb geen zin om te gaan zoeken op internet. Herbalife heeft juist aanvullende voedingssupplementen die bijdragen aan een goede werking van de schilklier.
tante-tortel schreef:rosalie83 schreef:Dacht dat jij een bron had, ik heb geen zin om te gaan zoeken op internet. Herbalife heeft juist aanvullende voedingssupplementen die bijdragen aan een goede werking van de schilklier.
En dat is nu juist de leugen. Als je schildklier al goed werkt hoeft die toch niet beter te gaan werken.
rosalie83 schreef:Ze heeft het commercieel gezien misschien redelijk gedaan, maar ik vind gezondheid toch wel iets belangrijker!
rosalie83 schreef:'k Heb er geen wetenschappelijke studie naar gedaan nee, maar me wel behoorlijk verdiept in diëten e.d.
rosalie83 schreef:Pciessss en daarom eet ik dus Herbalife![]()
rosalie83 schreef:Nou dat denk ik niet! Door haar dieten krijg je gewoonweg nooit genoeg voedingsstoffen en bouwstoffen binnen, dat bestaat niet. Daarom komen mensen o.a. ook weer aan als ze weer 'normaal' gaan eten.
tante-tortel schreef:Alsof herbalife normaal eten is![]()
Als je zegt dat jij je zo goed hebt verdiept in diëten dan geef ik alleen maar even aan dat ik dat dus betwijfel.
Aangezien Herbalife helemaal niet zo gezond is, en alleen maar één groot pyramide gebeuren is.
Verder geeft SB precies de richtlijnen van het bureau voor de voeding aan: 2 stuks fruit en 2 ons groente per dag!
Dat is alleen maar goed.
En gewoon volgens de schijf van vijf.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand 1500 (dus 1 1/2 kilo! ) bloemkool naar binnen zou gaat zitten werken.
Met zijn drieën maar dat is dan nog 500 gram per persoon.
Funlover schreef:En ook ik heb m'n twijfels bij Sonja Bakker.
Maar vind het wel goed dat er zoveel mensen mee afvallen....!!
Ik vind de porties ook enorm klein.
Maar goed ik eet dan ook enorm veel. 200 gram groenten, is niets...!! Wij eten met z'n 3en 1500 gram bloemkool ofzo.....!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten