De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 jul 2007 19:49

inderdaad mooi kindje....

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 10 jul 2007 19:52

Leuke foto's weer :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 jul 2007 19:52

heb gewoon een mollige baby :mrgreen: :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 jul 2007 20:43

Rosanne is echt een meisje om te zien!

En Vlinder, jouw dochter 13 kilo.......... hoe doe je dat met kleding? Dat is toch allemaal veel te wijd? Tenminste dat heb ik met Caroline wel. Ook vind ik veel dingen nu erg baby-achtig (maat 74 is toch meer dat baby spul) Gelukkig heb je ook veel getailleerde jurkjes enzo. Ik vind juist die wijde dingen van Roos enzo zo leuk, maar dat zal aan haar niet besteed zijn.
ja, dat is mijn mening dan he.....

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 10 jul 2007 21:04

*Annet* schreef:
En Vlinder, jouw dochter 13 kilo.......... hoe doe je dat met kleding? Dat is toch allemaal veel te wijd? Tenminste dat heb ik met Caroline wel. Ook vind ik veel dingen nu erg baby-achtig (maat 74 is toch meer dat baby spul) Gelukkig heb je ook veel getailleerde jurkjes enzo. Ik vind juist die wijde dingen van Roos enzo zo leuk, maar dat zal aan haar niet besteed zijn.

Rokken zijn vaak erg lastig of er moet verstelbaar elastiek inzitten dan kan het nog wel.
Wat dat betreft heeft ze vaker een jurk aan omdat dat altijd wel goed zit :wink:

Ze blijft een tenger meisje , maar als baby was ze dat ook al.
Met 8 maanden zat ze nog in maat 68 en met een jaar in 74 en dat is net als jijzelf ook zegt niet altijd leuk met kleding kopen.
Ik moest heel lang op de babyafdeling zoeken naar kleding wat dan nog leuk was voor haar.
Sommige dingen pasten echt niet meer bij haar leeftijd.
Dus ik ken je probleem :wink:

Ik had laatst een hele leuke jurk op de gok gekocht bij Duthler en qua lengte was hij prima maar het model was gewoon te wijd voor haar figuur.
Dus nu neem ik haar vaak maar mee met kleding kopen dan kan ik het meteen passen :wink:

Maar ik heb nu een hele leuke kledingzaak gevonden in Barneveld ( Pom Pom) en daar ben ik leuk geslaagd de laatste keer! :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 10 jul 2007 21:09

Met mijn ventje gaat het nog niet lekker :(

Hij heeft net zijn hele bed onder gespuugd s:| ( pfffft wat stinkt dat)
Ook zijn temp opgenomen en dat was nu 40.4 (en dat terwijl ik hem voor het slapen nog een zetpil heb gegeven :roll: )

Nu dus maar weer een zetpil gegeven en even in bad gedaan om af te koelen..

Verder zit ik er zelf ook ff doorheen.. :?
Ik heb de hele dag met hem gelopen ( nu dus weer flink last van mijn bekken :( ) en ik voel een migraine aanval opkomen ?:|

Nu dus maar wat innemen en proberen te gaan slapen.

Hopelijk gaat het morgen allemaal weer beter.... :roll:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 jul 2007 21:28

Sterkte ermee Vlinder, hopelijk knapt hij wat op en krijg je zelf ook wat rust. Soms is het best vermoeiend hè allemaal..

@de mensen die weer prachtige foto's hebben geplaatst: geweldig!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 jul 2007 21:42

Heeft de huisarts hem wel eens goed nagekeken, Vlinder?

Bloedonderzoek ofzo, misschien mankeert er wel wat?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 10 jul 2007 22:27

Vlinder: Wat vervelend dat Timo elke keer ziek is, ik hoop voor je dat hij snel opknapt. Vervelend dat je je nu zelf ook niet lekker voelt.

Bloempie: wat een leuke foto's van je jongentje, echt een schatje

Bij Alexander zakken ook alle broeken af, alle knoopsgatenelastiek zo strak mogelijk en anders wat innemen aan de boord.

Trijntje Johanna: van harte gefeliciteerd!
*Annet* schreef:Miens wat akelig!

Kun je geen rolstoel voor hem lenen bij het Groene Kruis of what ever? Je zal hem anders best veel moeten dragen.

Sterkte ermee, ook voor het ventje!

Ik heb een tweelingbuggy en een bolderkar. Heb hem vanmiddag in de bolderkar meegenomen naar de bouw en bij de andere jongens buiten gezet. Vond hij geweldig, kon wat heen en weer schuiven en zo spelen. Wat afvalmateriaal van de bouw gegeven en hij was helemaal blij.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 jul 2007 22:35

Hoe vindingrijk word je toch, als moeder zijnde hee!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 10 jul 2007 22:44

Je moet toch wat, wil ook niet elke keer oppas vragen. Ook leuk dat een nichtje zo met hem ging wandelen op de steeg. (is eigen weg van ong 150 meter)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 jul 2007 22:56

Memmem schreef:Je moet toch wat, wil ook niet elke keer oppas vragen. Ook leuk dat een nichtje zo met hem ging wandelen op de steeg. (is eigen weg van ong 150 meter)

ff lekker off topic: is dat zo.n steeg waar de postbode geen post meer wil bezorgen??? :mrgreen: las zoiets in de krant met rechtzaak

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 10 jul 2007 23:09

*Annet* schreef:
Memmem schreef:Je moet toch wat, wil ook niet elke keer oppas vragen. Ook leuk dat een nichtje zo met hem ging wandelen op de steeg. (is eigen weg van ong 150 meter)

ff lekker off topic: is dat zo.n steeg waar de postbode geen post meer wil bezorgen??? :mrgreen: las zoiets in de krant met rechtzaak

Ja, zo'n steeg. Maar bij ons komen ze lekker nog wel. :mrgreen: Enne... de onze is niet doodlopend en er gaan heel veel andere mensen langs dus als ze bij ons niet meer willen bezorgen gaan wij naar de rechtbank, :mrgreen: :puh:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 jul 2007 10:27

*Annet* schreef:Heeft de huisarts hem wel eens goed nagekeken, Vlinder?

Bloedonderzoek ofzo, misschien mankeert er wel wat?

Nee de huisarts heeft hem niet nagekeken, ik denk gewoon dat zijn weerstand een flinke knauw heeft gehad na de inenting :roll:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 jul 2007 10:31

Van slapen kwam niet veel vannacht.
We zijn van 21:00 tot 2:30 s'nachts met hem bezig geweest.
Ondanks zijn zetpil bleef zijn temp stijgen.
Op een gegeven moment was hij zooo heet!! ( bleek hij 41.5 te hebben :shock: )
Ook schokte zijn lichaampje de hele tijd en kreunde hij zachtjes.
Toen vond ik het wel eng worden en mijn man wilde toch even de huisartsenpost bellen.
Daar vertelde ze dat dat schokken het opwarmen van het lichaam is ( heeft dus met de koorts te maken)
We moeten hem in de gaten houden en hij mag niet langer dan 3 dagen koorts hebben.
Uiteindelijk zijn we alle 3 van moeheid in slaap gevallen.

Vanmorgen was zijn temp 39.6 dus gelukkig iets gezakt.
Hopelijk gaat het nu de goeie kant met hem op... :roll:

Terug naar “Archief”