Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:
En Vlinder, jouw dochter 13 kilo.......... hoe doe je dat met kleding? Dat is toch allemaal veel te wijd? Tenminste dat heb ik met Caroline wel. Ook vind ik veel dingen nu erg baby-achtig (maat 74 is toch meer dat baby spul) Gelukkig heb je ook veel getailleerde jurkjes enzo. Ik vind juist die wijde dingen van Roos enzo zo leuk, maar dat zal aan haar niet besteed zijn.
Bij Alexander zakken ook alle broeken af, alle knoopsgatenelastiek zo strak mogelijk en anders wat innemen aan de boord.En Vlinder, jouw dochter 13 kilo.......... hoe doe je dat met kleding? Dat is toch allemaal veel te wijd? Tenminste dat heb ik met Caroline wel. Ook vind ik veel dingen nu erg baby-achtig (maat 74 is toch meer dat baby spul) Gelukkig heb je ook veel getailleerde jurkjes enzo. Ik vind juist die wijde dingen van Roos enzo zo leuk, maar dat zal aan haar niet besteed zijn.
*Annet* schreef:Miens wat akelig!
Kun je geen rolstoel voor hem lenen bij het Groene Kruis of what ever? Je zal hem anders best veel moeten dragen.
Sterkte ermee, ook voor het ventje!
Memmem schreef:Je moet toch wat, wil ook niet elke keer oppas vragen. Ook leuk dat een nichtje zo met hem ging wandelen op de steeg. (is eigen weg van ong 150 meter)
*Annet* schreef:Memmem schreef:Je moet toch wat, wil ook niet elke keer oppas vragen. Ook leuk dat een nichtje zo met hem ging wandelen op de steeg. (is eigen weg van ong 150 meter)
ff lekker off topic: is dat zo.n steeg waar de postbode geen post meer wil bezorgen???las zoiets in de krant met rechtzaak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten