Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kort
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor kort » 10 jul 2007 11:49

Apeldoorn?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 jul 2007 12:24

kort schreef:Apeldoorn?

nee, dat is goedkopen wonen. :wink:

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 10 jul 2007 12:35

Rijssen?
Daar zou ik persoonlijk niet willen wonen, maar ja...

Jammer Annet dat Kampen zo weinig schuift....maar ja misschien is dat inderdaad wel erg belangrijk voor je!

Ik hoop dat er nog andere leuke, nieuwe plannen komen!
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 jul 2007 17:15

SimonT schreef:Nou in opheusden lopen er meer in een broek als in een rok, en je word net zo hartelijk behandeld hoor en helemaal niet op aangekeken, das echt onzin!

Ik vind het wel een klein beetje jammer dat ik mijn ervaring hier niet mag noemen. Dat jij meteen zegt dat het niet zo is.
Ik vind het erg jammer dat het wel gebeurd. Dat mensen die in Opheusden en in Kesteren wonen en bij ons in de gemeente zitten zeggen dat ik bij de verkeerde bakker binnenging, dat een klein kind aan mij vraagt in de winkel: mag jij een broek aan?

Ik kan toch andere ervaringen hebben als jij? Misschien heb jij het wel makkelijker, doordat je, denk ik tenminste, nooit een rok aan hebt?

Maargoed, ik ben blij dat jij het naar je zin hebt in Opheusden, maar ik zou het wel op prijs stellen als je mijn berichten en mijn ervaringen niet onder de tafel wilt schuiven als onzin. Thnx :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 jul 2007 20:37

Zoals Miss F het omschrijft is het in dit dorp ook ongeveer het geval. Daarom wil ik hier dus zo graag weg. En in zo'n omgeving wil ik ook niet meer wonen!!!

Eerlijk gezegd verwacht ik op het moment niet dat het gebeuren zal. Huizen zijn duur, worden steeds duurder en de rente stijgt ook weer.

We blijven het proberen. Sollicitatie naar hier en daar. Veel huizen kijken op internet tot we het gevonden hebben................
ja, dat is mijn mening dan he.....

topkok

Berichtdoor topkok » 10 jul 2007 21:13

Kesteren is echt helemaal niks.. en opheusden lijkt me ook weinig

Als ik vandaag door Kesteren fiets heb ik morgen verkering ben ik overmorgen getrouwd en zaterdag al kinderen.. dat roddelen daar heb ik wel zo'n verschrikkelijke hekel aan. Laat mij lekker met rust..

verder heb je in kesteren een PKN, HHK, en een SOW kerk

1 openbare school
1 half openbaar half christelijk
1 christelijke school

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 jul 2007 21:46

jan10e schreef:@ Sela. . dat huis ziet er uit als Kampen ;)
Op t hoekje waar de markt gehouden wordt...

Dirk denkt het ook............
ja, dat is mijn mening dan he.....

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 10 jul 2007 22:29

CGK<3 schreef:Kampen is hip 8)

Emmeloord en Ens wil je niet doodgevonden worden hoor!

in de nieuwe wijken van Emmeloord is het leuk wonen hoor :wink: Verder is daar ook een refoschool, een gergem en nog wat kerken. En anders: 12 km verderop zijn meer dan genoeg kerken. Groot deel van mijn gemeente komt uit emmeloord.
Ens is idd niet aanteraden, tenminste vind ik ik. Espel is opziche wel leuk wonen, maar saai. Net als Tollebeek. Alhoewel ik daar zelf nog wel zou willen wonen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 jul 2007 07:01

*Annet* schreef:
jan10e schreef:@ Sela. . dat huis ziet er uit als Kampen ;)
Op t hoekje waar de markt gehouden wordt...

Dirk denkt het ook............

volgens mij is het geen kampen! Het komt mij in iedergeval niet bekend voor.

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 11 jul 2007 09:35

Ik zag net een erg leuk vrijstaand huis met alle ruimte in Kampen voor 249.000 dat valt volgens mij reuze mee...

Maar ja....geen baan is geen huis....

En btw dat huis...volgens mij ben ik het eens met Evelien en is dat geen Kampen, en al zeker niet waar de markt word gehouden. Jantine dan moet je vaker naar de markt komen!
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 11 jul 2007 09:38

249.000 ah ja een schijntje :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 11 jul 2007 09:45

MissF schreef:
SimonT schreef:Nou in opheusden lopen er meer in een broek als in een rok, en je word net zo hartelijk behandeld hoor en helemaal niet op aangekeken, das echt onzin!

Ik vind het wel een klein beetje jammer dat ik mijn ervaring hier niet mag noemen. Dat jij meteen zegt dat het niet zo is.
Ik vind het erg jammer dat het wel gebeurd. Dat mensen die in Opheusden en in Kesteren wonen en bij ons in de gemeente zitten zeggen dat ik bij de verkeerde bakker binnenging, dat een klein kind aan mij vraagt in de winkel: mag jij een broek aan?

Ik kan toch andere ervaringen hebben als jij? Misschien heb jij het wel makkelijker, doordat je, denk ik tenminste, nooit een rok aan hebt?

Maargoed, ik ben blij dat jij het naar je zin hebt in Opheusden, maar ik zou het wel op prijs stellen als je mijn berichten en mijn ervaringen niet onder de tafel wilt schuiven als onzin. Thnx :)

Volgens mij doe jij nu precies het zelfee maar goed mij maakt het niet uit, maar ik vind het wel irritant dat je in Kesteren woont en er dan ook meteen maar een mening over Opheusden op na houdt! Uiteraard er word geroddeld, maar niet meer of minder als in welke plaats dan ook, en ik heb nergens beweerd dat jij je mening niet mag geven, maar mijn mening over de jouwe is en was dat het misschien voor kesteren zo geldt maar voor opheusden valt dat best mee,

Dus *annet* wees welkom :wink:
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 jul 2007 10:18

SimonT schreef:
MissF schreef:

Volgens mij doe jij nu precies het zelfee maar goed mij maakt het niet uit, maar ik vind het wel irritant dat je in Kesteren woont en er dan ook meteen maar een mening over Opheusden op na houdt! Uiteraard er word geroddeld, maar niet meer of minder als in welke plaats dan ook, en ik heb nergens beweerd dat jij je mening niet mag geven, maar mijn mening over de jouwe is en was dat het misschien voor kesteren zo geldt maar voor opheusden valt dat best mee,

Dus *annet* wees welkom :wink:

Volgens mij heb ik alleen op een (zeker voor mij) nette manier gevraagd of je mijn mening en gevoel niet als onzin wilt bestempelen. En dat heb je wel gedaan door te zeggen: en je word net zo hartelijk behandeld hoor en helemaal niet op aangekeken, das echt onzin.

Dat lijkt mij wel dat je hiermee iets aangeeft naar mij toe. Of ik moet jouw woorden niet helemaal begrijpen ofzo...
ik heb ervaren, in Opheusden, dat mensen mij nakeken, dat een meisje aan mij vraagt of ik wel een broek aan mag. Omdat ik niet in Opheusden woon mag ik niet melden wat ik daar wel zelf ervaren heb? Lijkt me krom.
En ik weet het: er zijn te veel vooroordelen over Kesteren en Opheusden, en ik heb er nooit aan meegedaan, tot ik het zelf meemaakte. En dan heb ik recht om dat te melden. En nogmaals: geweldig dat jij je thuis voelt in Opheusden, ik heb andere ervaringen.

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 11 jul 2007 10:51

ok heldere uitleg, maar omdat er 1 rotte appel in de mand ligt (1 kind dat vraagt of jij een broek aan mag) betekent niet per definitie dat de hele mand rot is!
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 jul 2007 11:19

SimonT schreef:ok heldere uitleg, maar omdat er 1 rotte appel in de mand ligt (1 kind dat vraagt of jij een broek aan mag) betekent niet per definitie dat de hele mand rot is!

Nee hoor, dat klopt. En de rest van mijn mening heb ik gevormd door de verhalen van anderen, maar idd, daar mag ik mijn mening niet op baseren. Dus de andere rest komt van de blikken, die ik wel voel. Maargoed, ook dat is niet feitelijk.

(moest net even naar Opheusden, en heb even een klein marktonderzoek gehouden, grinnik, 10 vrouwen tegengekomen, 10 hadden een rok. Maaar...dat is vast geen goed onderzoek :) )

Terug naar “Archief”