Moderator: Moderafo's
SimonT schreef:Nou in opheusden lopen er meer in een broek als in een rok, en je word net zo hartelijk behandeld hoor en helemaal niet op aangekeken, das echt onzin!
CGK<3 schreef:Kampen is hip![]()
Emmeloord en Ens wil je niet doodgevonden worden hoor!
MissF schreef:SimonT schreef:Nou in opheusden lopen er meer in een broek als in een rok, en je word net zo hartelijk behandeld hoor en helemaal niet op aangekeken, das echt onzin!
Ik vind het wel een klein beetje jammer dat ik mijn ervaring hier niet mag noemen. Dat jij meteen zegt dat het niet zo is.
Ik vind het erg jammer dat het wel gebeurd. Dat mensen die in Opheusden en in Kesteren wonen en bij ons in de gemeente zitten zeggen dat ik bij de verkeerde bakker binnenging, dat een klein kind aan mij vraagt in de winkel: mag jij een broek aan?
Ik kan toch andere ervaringen hebben als jij? Misschien heb jij het wel makkelijker, doordat je, denk ik tenminste, nooit een rok aan hebt?
Maargoed, ik ben blij dat jij het naar je zin hebt in Opheusden, maar ik zou het wel op prijs stellen als je mijn berichten en mijn ervaringen niet onder de tafel wilt schuiven als onzin. Thnx
SimonT schreef:MissF schreef:SimonT schreef:Nou in opheusden lopen er meer in een broek als in een rok, en je word net zo hartelijk behandeld hoor en helemaal niet op aangekeken, das echt onzin!
Ik vind het wel een klein beetje jammer dat ik mijn ervaring hier niet mag noemen. Dat jij meteen zegt dat het niet zo is.
Ik vind het erg jammer dat het wel gebeurd. Dat mensen die in Opheusden en in Kesteren wonen en bij ons in de gemeente zitten zeggen dat ik bij de verkeerde bakker binnenging, dat een klein kind aan mij vraagt in de winkel: mag jij een broek aan?
Ik kan toch andere ervaringen hebben als jij? Misschien heb jij het wel makkelijker, doordat je, denk ik tenminste, nooit een rok aan hebt?
Maargoed, ik ben blij dat jij het naar je zin hebt in Opheusden, maar ik zou het wel op prijs stellen als je mijn berichten en mijn ervaringen niet onder de tafel wilt schuiven als onzin. Thnx
Volgens mij doe jij nu precies het zelfee maar goed mij maakt het niet uit, maar ik vind het wel irritant dat je in Kesteren woont en er dan ook meteen maar een mening over Opheusden op na houdt! Uiteraard er word geroddeld, maar niet meer of minder als in welke plaats dan ook, en ik heb nergens beweerd dat jij je mening niet mag geven, maar mijn mening over de jouwe is en was dat het misschien voor kesteren zo geldt maar voor opheusden valt dat best mee,
Dus *annet* wees welkom
SimonT schreef:ok heldere uitleg, maar omdat er 1 rotte appel in de mand ligt (1 kind dat vraagt of jij een broek aan mag) betekent niet per definitie dat de hele mand rot is!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 20 gasten